Smidt Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 hei. er ganske lei av smidt.tk min allerede. virker så kjedelig. skal derfor lage et nytt desig, men jeg trenger noe så vesentlig som inspirasjon... noen her som vet om et sted jeg kan finne diverse eksempler på diverse gode sider. når jeg først skriver; noen som har noen meninger om frames?? Ville det kanskje vært en idè å bruke det i den neste siden? har prøvd det før, men likte det ikke helt.. Lenke til kommentar
ZoOoM Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 www.gamer.no sitt nye design (som du kansje allerede har sett) er det beste designe eg vet om på nette. Kommer egentleg ikkje på noke beire. Bruk table og IKKJE frames. Lenke til kommentar
huf Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Spør du meg, så synst jeg du skal beholde det designet som du har, men du bør friske det opp litt, med mere farger og bilder. Prøv å "ommøblere" den litt og ta en annen fargen enn hvit inne i rammene dine. Lenke til kommentar
huf Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 www.gamer.no sitt nye design (som du kansje allerede har sett) er det beste designe eg vet om på nette. Kommer egentleg ikkje på noke beire.Bruk table og IKKJE frames. Enig i at de har et godt design, men det blir litt for uoversiktlig synst jeg. Litt voldsomt på en måte. Men helt klart bedre enn det forrige da! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 www.gamer.no sitt nye design (som du kansje allerede har sett) er det beste designe eg vet om på nette. Kommer egentleg ikkje på noke beire. Da har ikke du sett mye! Synes ihvertfall at den siden du har nå så nokså uryddig ut med understreking her og der. Selv er jeg anti-frames, men skal ikke gi meg ut på denne diskusjonen enda en gang. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 For å si det sånn: IKKE bruk frames. Det finnes andre og MYE bedre muligheter! Lenke til kommentar
huf Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 For å si det sånn: IKKE bruk frames. Det finnes andre og MYE bedre muligheter! Enig. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Tillat meg å forkynne hva jeg mener om frames: FRAMES SUGER KUKK! (ja, jeg har mangel på ordforråd akkurat nå) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Det heter KUK, ikke kukk! Trykk på u-en. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Nei ,nei, det heter kukk, ikke kuk. Kuk, passer best i flertall; en kukk, flere kuker (med trykk på U). Hvis dere røros kuker sier noe annet enn kukk, får det bli opp til dere selv! Tihi, neida, folk er forskjellige og sier ting forsjellig On topic: Frames suger kukk/kuk. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Bare vi med store kuker som sier kuk, vettu.. [/offtopic2k-kuketing] Alt du kan gjøre med frames, kan du i dag likesågodt gjøre uten frames. Alt blir for deg som designer/programmerer (programmør?) mye enklere å holde oversikten på, siden alt ligger i en fil når det kommer til browseren. Lav kompatibilitet er vel et argument med synkende verdi.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Synest designet ditt no var ganske kult eg Men (iallefall i opera) blei menyteksten (mouseovereffekten) gjennomstreka av en border rett under, samt at sida såg litt forskyvd ut heilt til venstre.. fiks det, og ellers var sida fin Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Bare vi med store kuker som sier kuk, vettu.. [/offtopic2k-kuketing] Alt du kan gjøre med frames, kan du i dag likesågodt gjøre uten frames. Alt blir for deg som designer/programmerer (programmør?) mye enklere å holde oversikten på, siden alt ligger i en fil når det kommer til browseren. Lav kompatibilitet er vel et argument med synkende verdi.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Frames suger kuk! Frames låser deg til et fast mønster, og man får neppe brukt friheten det bør være, dette med design. Man finner mye tøft til inspirasjon på www.csszengarden.com. Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 jeg syns du hadde stilig side nå, men d var spess en ting som var irriterende: at du ikke så menyen før du tok musa over den. En annen ting jeg lurer på. hvorfor står d velkommen til torbjørn.tk øverst??? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Siden flere innlegg i denne tråden hevder at frames er ugunstig, kan jeg like gjerne slenge med noen argumenter. Dessuten css-basert layout er tingen, og det gode alternativet til tabeller. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 offtopic: Hvordan får de de spillreklamene på siden? http://www.gamer.no Takker DanielP Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 offtopic:Hvordan får de de spillreklamene på siden? http://www.gamer.no Takker DanielP sjekk innom tradedoubler, finner sikkert noe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå