Bollman Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Hei, jeg går vg2, og jeg strøk eksamen på vg 1 i matte, så fikk jeg ta den på nytt og jeg klarte å stryke igjen... . Er det noen som vet om jeg får flere sjanser og hva skjer hvis jeg ikke får ny sjanse ? Går det utover hvis jeg skal søke vg3 ? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Bare å gå opp som privatist, men er ikke så mye vits å kaste bort mange penger om du ikke gidder å forberede deg skikkelig. 2 Lenke til kommentar
Bollman Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2015 Ok, har du forslag hvordan jeg kan forberede meg best ? Og jeg lurer på om det påvirker Lånekassen hvis du har stryker matte-eksamen 2 ganger ? Lenke til kommentar
Bollman Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Bare å gå opp som privatist, men er ikke så mye vits å kaste bort mange penger om du ikke gidder å forberede deg skikkelig. Ok, har du forslag hvordan jeg kan forberede meg best ? Og jeg lurer på om det påvirker Lånekassen hvis du har stryker matte-eksamen 2 ganger ? Endret 9. januar 2015 av Bollman Lenke til kommentar
Trendsetter Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Eksamensoppgavene er sannsynligvis noenlunde like fra år til år, og om jeg ikke tar feil ligger tidligere eksamener fra vgs tilgjengelig på nettet. Der kan du laste ned fra flere år tilbake, løse dem om igjen og om igjen helt til du føler deg sikker på alle tema du blir prøvd i. På den måten, når du kommer på eksamen, så føler du bare at du jobber på autopilot. Har funket for meg alle de år. //Trend Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Ok, har du forslag hvordan jeg kan forberede meg best ? Og jeg lurer på om det påvirker Lånekassen hvis du har stryker matte-eksamen 2 ganger ? Det påvirker vel ingenting. Og hvis du klarer å få en ståkarakter på eksamen før du går ut av VGS så slipper du ordinært vitnemål. Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Hvilke matematikk er det snakk om, regner med at du går studiespes. Er det matematikk 1T eller 1P det er snakk om? Lenke til kommentar
papegøya Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Du får ikke vitnemål hvis du ikke har bestått et fag. Hvis du strøk også på 2. forsøk må du ta det på nytt helt til du består, da for å få vitnemål. Lite kjekt å gå ut fra videregående med ordinært vitnemål. Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Hvis du tok den vanskeligste matematikk i Vg1 så kan du bytte til en enklere matematikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå