Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Inngrodd tånegl

Smokeytheman

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg sliter med inngrodde nånegler. Etter 3 ganger på sykehuset ble jeg endelig kvitt den ingrodde tåneglen på høyre tåen. Kort tid etter ble den venstre tåneglen ingrodd også. Har vært på sykehuset 3 ganger med den venstre tåen, ble aldri bedre.

Jeg orker ikke dra på sykehuset en gang i uken, fordi det gjør ikke så vondt, at jeg ikke klarer å leve med det. på en skala fra 1-10 der 10 er å bli slått drithardt i midten av magen og 1 er å bli bitt av mygg vil jeg si smerten ligger på rundt 3-4. Hva burde jeg gjøre?

ikke svar hvis du ikke vet hva du snakker om, vær så snill. Takk :-))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva gjør de med den på sykehuset?

Jeg endte til slutt opp med å fjerne ca en mm av bredden på den ene neglen, som har permanent fikset det. (Gå inn, få noe heftig med lokalbedøvelse, hink blødende ut igjen kort tid senere. Ikke spesielt vondt.)

Lenke til kommentar

Jeg gikk fjernet ett par mm av neglen jeg også, men det kom tilbake.

Så, legen brant vekk litt av det som lager negl så jeg har litt smalere negl på en tå, dette er så vidt jeg skjønner en sikker og permanent fiks

Ganske smertefritt også behandling også.

Du kan jo spørre om legen kan gjøre dette, jeg gjorde det på legekontoret, men aner ikke hvor vanlig det er :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...