Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

17 år og gir blowjob?

Anbefalte innlegg

Bare en liten tanke; Hvorfor finner du ikke en singel mann på nettet som vil ha en blowjob? Virker ikke som du har så mange krav, og jeg regner med det er drøssevis av single menn som vil møtes for en blowjob. Sikkert mange her inne også

Kan det være at hun blir pirret av menn som er opptatt? Det hun skriver her kan tyde på at hun går bevisst inn for finne menn som allerede er i et forhold:

Ja jeg har dårlig samvittighet og vet at det er noe som skurrer, men det jo sånn at man vil ha det man ikke kan få, og det pirrer meg veldig mye.

Anonymous poster hash: 2604a...a8e

Ja, men det går da an å kontrollere seg. Noen synes nok det er pirrende å voldta folk også, men det betyr ikke at man må gjøre det for å ødelegge for andre. 

Noen jenter synes det er litt pirrende å bli voldtatt også, da kan man ofte finne en slags mellomting som funker for begge. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjære vene, snakk om å være påståelige bedrevitere og selvutnevnte moralens voktere..!

Hva i alle dager er det som gjør at deres syn på en sak er den eneste rette? Jenta fikk det hun ville, karen fikk det han ville, og så lenge begge spiller fornuftig blir ingen såra. Sug, slikk, pul og vær glad...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kjære vene, snakk om å være påståelige bedrevitere og selvutnevnte moralens voktere..!

Hva i alle dager er det som gjør at deres syn på en sak er den eneste rette? Jenta fikk det hun ville, karen fikk det han ville, og så lenge begge spiller fornuftig blir ingen såra. Sug, slikk, pul og vær glad...

Med all respekt, det må være mulig å ha debatter om tema som dette uten at det eneste som får gå forbi "liberalist-sensuren" her inne er bortimot total likegyldighet. I hver bidige tråd kommer innlegg som dette hvis noen faktisk mener noe om en sak som innebærer noe annet enn "peis på!" og "gjør som du vil!".

TS etterspør tilbakemeldinger og hun får det. Noen vil falle i smak hos deg og dine likesinnede, og noen vil ikke gjøre det. Du fremstår akkurat like mye som en bedreviter og en selvutnevnt moralens vokter som alle andre. Den eneste forskjellen er at du forkynner og vokter den moral som du mener er rett. Det gjør dine meningsmotstandere også. Hva annet forventer du i en diskusjons-tråd?

Moral og moralisering er ikke ensbetydende med at noen er rigid, konservativ eller streng. Moral er ganske enkelt et verdisystem som legges til grunn for viljens målsettinger og tabuer. Det er nettopp det vi ytrer våre synspunkter rundt, alle som en, og på denne måten moraliserer vi når vi argumenter i favør av den moral vi mener er rett. Vær derfor klar over at du faller like mye inn under skjellsordet "moralist" som alle de du prøver å umyndiggjøre ved å bruke slike betegnelser. Hvem har forresten påstått at deres syn på saken er det eneste rette og at alle andre tar feil?

Denne standard-frasen om "moralisering", "dømming" og "moralens voktere" begynner å bli oppbrukt, samt at den er overflødig og unødvendig. De fleste av oss, bortsett fra de som troller, legger frem synspunkter og argumenterer for dem. Det ville vi neppe gjort hvis vi ikke mente at det vi sa var rett. Det er derfor rimelig selvsagt at vi støtter våre egne synspunkter. Du er ikke et unntak der og du "vokter" nok den moralen du forkynner i like stor grad som vi andre vokter vår. Det som derimot er viktig er at vi til syvende og sist er i stand til å endre mening hvis vi møter argumenter som tilsier at vi burde revurdere vårt ståsted. 

Så.... for å legge meta-debatten til side, så mener jeg at din tilnærming til dette er banalt enkel, og jeg mistenker at du ikke ville sagt det samme til din egen datter, nettopp fordi du da naturlig nok er mer konsekvensorientert enn du er til fremmede på nettet. Jeg kan ta feil, men det ville overraske meg. Du legger her å "spille fornuftig" til grunn for at ingen skal bli såret. Det faller det på sin egen urimelighet. De færreste som roter seg bort i utroskap og sårer andre med sin adferd lar fornuften styre skuta. :)

Endret av LiamH
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Denne mannen har bestemt seg for at det å være utro er helt greit for ham.

Om det da tilfeldigvis er med denne jenta, eller noen andre, er da helt likegyldig. Det hviler på hans skuldre.

Han kommer nok til å være utro uansett ja, men jeg forstår ikke hvordan folk kan ha det bra med seg selv når man vet man er grunnen til noens ulykke

• Liker 2
Lenke til kommentar

Om det da tilfeldigvis er med denne jenta, eller noen andre, er da helt likegyldig. Det hviler på hans skuldre.

Et lite eksempel for å sette ansvarsfraskrivelse i lys.

Du går tur på kvelden og så ser du en gjeng som voldtar ei jente. De har bestemt seg for at det er helt greit å ødelegge denne jenta. De spør deg om du vil ta en runde med henne. Om det tilfeldigvis er du som voldtar henne, eller noen andre er da helt likegyldig. Voldtatt blir hun jo uansett, så hvorfor ikke?

Jeg håper ikke du har problemer med å finne svar til det spørsmålet.

Du hjelper ingen ved å lukke øynene og bli med på slik oppførsel. Med en gang du er involvert i en sak, være seg med vilje eller ei, så har du faktisk ansvaret for hvordan du velger å handle og konsekvensene deretter.

Endret av Fysjogfy
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hun er også ansvarlig for sine handlinger.

Om noen velger å kjøre i 200+, for eier av bil sier det er ok, så er det greit?

Man skal altså ikke tenke selv og se hvilken skade man med sine handlinger kan forårsake?

Er det da likegyldig hvem som da velger å kjøre denne bilen i 200+?

Uhell vil jo ikke skje, like lite som at dama hans får vite om utroskapen - ikke sant.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hva i alle dager er det som gjør at deres syn på en sak er den eneste rette?

Det er nettopp sånn moral fungerer. Hvis noen andre gjør noe som ikke er akseptabelt ut i fra ens egen moral, så vil man reagere negativt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis kjæresten til mannen finner ut hva som har skjedd, og blir så lei seg som hun kommer til å bli, så har TS vært med på å forårsake det. Det at hun var erstattelig fraskriver ikke ansvaret, det var uansett hun som faktisk gjorde det.

Dessuten så er TS sin begrunnelse om tiltrekning til det hun ikke kan få ganske snodig, ettersom denne tiltrekningen da burde gå bort når hun visste at det skulle skje.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hun er også ansvarlig for sine handlinger.

Om noen velger å kjøre i 200+, for eier av bil sier det er ok, så er det greit?

Man skal altså ikke tenke selv og se hvilken skade man med sine handlinger kan forårsake?

Er det da likegyldig hvem som da velger å kjøre denne bilen i 200+?

Uhell vil jo ikke skje, like lite som at dama hans får vite om utroskapen - ikke sant.

Et lite eksempel for å sette ansvarsfraskrivelse i lys.

Du går tur på kvelden og så ser du en gjeng som voldtar ei jente. De har bestemt seg for at det er helt greit å ødelegge denne jenta. De spør deg om du vil ta en runde med henne. Om det tilfeldigvis er du som voldtar henne, eller noen andre er da helt likegyldig. Voldtatt blir hun jo uansett, så hvorfor ikke?

Jeg håper ikke du har problemer med å finne svar til det spørsmålet.

Du hjelper ingen ved å lukke øynene og bli med på slik oppførsel. Med en gang du er involvert i en sak, være seg med vilje eller ei, så har du faktisk ansvaret for hvordan du velger å handle og konsekvensene deretter.

Begge disse eksemplene går på både lovbrudd, og det å utsette noen andre for fysisk vold eller skade.

Utroskap er verken lovbrudd eller fysisk vold.

Endret av afterall
Lenke til kommentar

Han kommer nok til å være utro uansett ja, men jeg forstår ikke hvordan folk kan ha det bra med seg selv når man vet man er grunnen til noens ulykke

Hun har det ikke bra med seg selv, hun sier at hun har dårlig samvittighet for det hun gjør. Hun vet altså at det vil påføre andre smerte, men gjør det likevel for sin egen tilfredstillelse. Har vi et ord for sånt?

Ja jeg har dårlig samvittighet og vet at det er noe som skurrer, men det jo sånn at man vil ha det man ikke kan få, og det pirrer meg veldig mye.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...