Horten Market Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Problemet her er damen hans, jeg føler meg ikke akkurat bra med tanke på hennes uvitenhet om dette... Men i bunn og grunn er det hans problem og ikke mitt, selv om ja jeg bidrar til utroskapen. Anonymous poster hash: 2604a...a8e Selvfølgelig er det også ditt problem. Du er like skyldig i utroskapen som han er. Tenk om en venninne av deg sto i med kjæresten din. Det er ikke hennes problem? Hun gjør ikke noe galt? Hvis det er slik jenter tenker er det lettere å forstå hvorfor dere skuler mistenksomt på hverandre hele tiden. Dere har ingen barriere for hva dere kan gjøre, det er opp til gutta hva som skjer, og det er bare guttas feil. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Jeg er jente og jeg tenker iallefall ikke slik som ts. Det er egoistisk, og jeg synes man skal holde seg unna andre sine mannfolk 3 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Jeg er jente og jeg tenker iallefall ikke slik som ts. Det er egoistisk, og jeg synes man skal holde seg unna andre sine mannfolk Dere blir jo pirret og vil ha det dere ikke kan få, kan du benekte det? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 TS her. Mener jo ikke at det ikke er mitt problem bokstaveligtalt, men det er hans og damens forhold, ikke mitt og meg det går ut over. Han kunne unnlatt å fortelle om damen hans til meg, jeg måtte spørre han om han hadde kjæreste og ble jo litt sjokket når han sa han hadde. Typen sex vi vil ha sammen, er sex som ikke egner seg i forhold (typ. jeg er slavejenten hans, han er dominant og er røff med meg). Det er hans samvittighet, om han er så dum at han ønsker å risikere forholdet sitt er det opp til han. Det er hans måte å tenke på. Ja jeg har dårlig samvittighet og vet at det er noe som skurrer, men det jo sånn at man vil ha det man ikke kan få, og det pirrer meg veldig mye. Anonymous poster hash: 2604a...a8e 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg LiamH Skrevet 29. april 2015 Populært innlegg Del Skrevet 29. april 2015 (endret) TS her! For å oppdatere så ombestemte jeg meg og møtte fyren for litt siden. Møttes først et offentlig sted for å sjekke hvordan han så ut, om kjemien var der osv. Hvis jeg ønsket å gjøre mer, så gjorde vi det (det gjorde vi), og hvis jeg ikke skulle like han eller omvendt, så lot vi det være med kun det møte. - Men vi tok den fult ut, jeg sugde han ved første møte (med kondom). Eventuelt skal vi møtes senere for mer, eller gjenta det. Problemet her er damen hans, jeg føler meg ikke akkurat bra med tanke på hennes uvitenhet om dette... Men i bunn og grunn er det hans problem og ikke mitt, selv om ja jeg bidrar til utroskapen. Anonymous poster hash: 2604a...a8e Jeg beklager på forhånd for min utblåsing, men her ble jeg kraftig provosert. Jeg kunne sikkert postet noe kort og ufint, men for meg er det viktig at dette forumet, spesielt denne delen, faktisk bidrar til å øke kunnskap og utvide brukernes horisont. Jeg vil derfor forklare deg i klartekst det som mange ikke en gang tenker over selv når de er blitt godt voksne. Jeg stopper aldri å bli overrasket over hvilke situasjoner enkelte mennesker klarer å rote seg borti. Det er ikke grenser for hvor blindt mange tror på alle mulige slags naive Facebook-visdomer som "det er bedre å angre på noe man har gjort, enn noe man ikke har gjort". Det er med andre ord nesten blitt skammelig og moraliserende å bruke hodet og tenke lengre enn sin egen nese. Vel, vel... det sitter mange mennesker der ute og hadde gitt en arm for å kunne omgjøre en del av sine valg her i livet. Nok om det. Dette er altså en totalt fremmed fyr som du finner "kjemien" med etter ett møte. Dette er da nok til at du putter kjønnsorganet hans i munnen din samme dagen. Greit nok. Ditt liv og din risiko. Men... hjemme sitter det altså en samboer/kone og vet ingenting om at hennes mann på snart 30 år er ute og mottar oralsex++ fra umyndige jenter (det er langt fra sikkert at du er den eneste som tilbyr han slike tjenester). Du er vel viten om denne samboeren og likevel lar du det skje. Det jeg lurer på er følgende... Hvorfor? Din standard og dine krav for å gi bort oralsex++ er, med all respekt, ikke spesielt høye ut fra det du selv skriver. Når det det da kryr av enslige menn som villig tar imot din seksuelle veldedighet, kan du ikke i det minste finne noen som er single? Gjør det noen forskjell for deg om vedkommende som penisen er festet på er i et forhold eller ikke? Det gjør det garantert for partneren hans. Hans utroskap kan helt fint også bli ditt problem. Dette kan skje på flere måter. Litt av kriteriet for å gjøre ting som dette er at man er klar over hva man holder på med. Du har resonnert deg frem til at utroskapen ikke er ditt problem. Hold på den tanken. Du er såpass ung at jeg forventer ikke at du faktisk vet hva du faktisk roter i her, men jeg kan si såpass at å oppdage at partneren er utro er som regel en enorm belastning. Her er de vanligste reaksjonene på utroskap og de pågår som oftest i flere måneder, i verste fall langt over ett år: Behov for å få svar. Den bedratte kan bli veldig opptatt av å få vite alt om hva som har skjedd, hvor, når osv. Hvis man trodde man var trygg og hadde kontroll på sine omgivelser og plutselig finner ut at man ikke har det vil man automatisk jobbe for å etablere denne tryggheten igjen slik at verden blir forutsigbar Fade in/Fade out. Man kan bli opphisset og anklagende det ene øyeblikket, før man blir helt følelsesmessig flat og nummen det andre øyeblikket. Selvbebreidelse. Man kan føle alt er ens egen skyld. Postraumatiske stressreaksjonerMareritt. Angst skapende drømmer som kan handle om hendelsen eller noe relatert til den. Flashbacks. Livaktige bilder eller handlingssekvenser som kan komme i form av dagdrømmer. Livaktige minner. Man kan ha minner som kan relateres til utroskapen. Det kan også være falske minner. Ting som huskes til tross for at man ikke var der. Nummenhet. Man kan føle seg helt ”flat” eller nummen følelsesmessig. Isolering. Ting som tidligere var hyggelig og gøy, mister sin sjarm og man trekker seg fra slike aktiviteter. Generell uro og engstelse. Depresjon og i verste fall selvmordstanker. Ut over at man kan reagere i forskjellig grad følelsesmessig så kan man også få kroppslige reaksjoner: Følelse av å ha hjertet i halsen Følelse av å ha en klomp i magen Følelse av å ha et sting i brystet Følelse av at kroppen er anspent Klarer ikke slappe av Klarer ikke konsentrer seg Dette er derfor ikke noe man bagatelliserer ned til "det er ikke mitt problem". Du er en nøkkel-person i dette og dine valg avgjør fullt og helt om dette i det hele tatt skal finne sted. Du er altså ikke en uskyldig og handlingslammet tredjepart. Utroskap er brutalt for de fleste og for mange setter det setter dype spor i lang tid etterpå. Ha det i minne at noen faktisk muligens må gå igjennom dette kun for at du nå skal få det litt mer "spennende". Jeg regner også sterkt med at det ikke er barn involvert i dette forholdet (familien?) som du vel viten er med på å ødelegge? Jeg beklager å høres syrlig kvass ut, men dette er ungpikementalitet på sitt verste. Uansett om det er barn involvert eller ikke, så er prisen, som andre sannsynligvis må betale for at du og denne forvokste unggutten skal få drive på med deres seksuelle spill, rimelig høy. Her kan det også være snakk om store økonomiske og sosiale konsekvenser som tilhører et voksenliv du enda ikke har trengt å begynne å bekymre deg over. Jeg håper derfor at du tar deg tid til å tenke litt lenger enn bare din egen nese. Du er også i posisjon til å påvirke denne karen til revurdere og endre sin adferd/mentalitet, fremfor at han utspiller den som en drittunge uten forpliktelser ovenfor seg selv og andre. Er du voksen nok til å drive på med disse "fritidsaktivitetene", så må du også være voksen nok til å se ting i et litt mer sammensatt og helhetlig bilde, og påfølgende ta valg deretter. Kort fortalt, når du likevel har såpass lave krav til hvem du gjør dette med, så kan du om ikke annet gjøre det med noen der andre parter ikke risikerer å bli såret og knust som følge av det. Endret 30. april 2015 av LiamH 13 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Jeg er jente og jeg tenker iallefall ikke slik som ts. Det er egoistisk, og jeg synes man skal holde seg unna andre sine mannfolk Dere blir jo pirret og vil ha det dere ikke kan få, kan du benekte det? Jeg har faktisk ikke et behov for å røre utroe jævler nei Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 TS her. Mener jo ikke at det ikke er mitt problem bokstaveligtalt, men det er hans og damens forhold, ikke mitt og meg det går ut over. Han kunne unnlatt å fortelle om damen hans til meg, jeg måtte spørre han om han hadde kjæreste og ble jo litt sjokket når han sa han hadde. Typen sex vi vil ha sammen, er sex som ikke egner seg i forhold (typ. jeg er slavejenten hans, han er dominant og er røff med meg). Det er hans samvittighet, om han er så dum at han ønsker å risikere forholdet sitt er det opp til han. Det er hans måte å tenke på. Ja jeg har dårlig samvittighet og vet at det er noe som skurrer, men det jo sånn at man vil ha det man ikke kan få, og det pirrer meg veldig mye. Anonymous poster hash: 2604a...a8e kjør på, gjør dette til en spennende opplevelse for dere begge sier nå jeg... av nysgjerrighet, hvor i landet bor du ts? mulig jeg vet om ensingel 27 år gammel kjekk fyr som liker de samme greiene Anonymous poster hash: b2d04...f09 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Wow, LiamH. Det var seriøst det mest dømmende og krasseste innlegg jeg noensinne har lest her inne. 3 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Kanskje ikke det krasseste, jeg har lest mye krast og moraliserende dritt her inne gjennom mange år. Men å la plutselig en vegg av en post se ut som om fyren med staven i den situasjonen stå igjen uten ansvar og legge hele veggen med skyld på ei ung og (unnskyld, men det stemmer her) dum jente blir bom på blinken. Tåpelig og umoralsk ja, men det er mye annet ille innen moralets forfall man kan heller legge såpass mye energi i. Det er ihvertall ikke en uforskende 17-årings ansvar å ivareta familien til fyren her. 2 Lenke til kommentar
FeRu Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) Kanskje ikke det krasseste, jeg har lest mye krast og moraliserende dritt her inne gjennom mange år. Men å la plutselig en vegg av en post se ut som om fyren med staven i den situasjonen stå igjen uten ansvar og legge hele veggen med skyld på ei ung og (unnskyld, men det stemmer her) dum jente blir bom på blinken. Tåpelig og umoralsk ja, men det er mye annet ille innen moralets forfall man kan heller legge såpass mye energi i. Det er ihvertall ikke en uforskende 17-årings ansvar å ivareta familien til fyren her. Ansvar og ansvar, hun har da ansvar for egne handlinger. Når disse handlingene er direkte årsak til en mulig splittelse av familien og mye hjertesorg så er det da absolutt på sin plass å la henne høre det. Greit nok at fyren her er utrolig respektløs ovenfor partneren sin og det (muligens?) er han som har tatt initiativet til utroskapet, men det gir da henne ingen rett til å gjemme seg bak ham. Han er utro mot sin partner og burde få svi for det ja, men hun er med vitende vilje med på notene. Fysj sier jeg, utroskap er en uting! Endret 30. april 2015 av Fysjogfy 3 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Det er vel ingen som sier at utroskap ikke er negativt/uting. Men det gjør ikke ansvaret hennes større i forhold til ham, selv om det medfører spilttelser, hjertesorg og all verdens andre tragedier. Men moralisering overfor denne jenta hjelper nok ingen, og det blir feil å gå ut mot henne som Liam gjorde over. Lenke til kommentar
FeRu Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Så vi er enige om at utroskap er forkastelig. Hvorfor i all verden blir det da feil å opplyse jenta om akkurat hvor mye elendighet hun har medvirket til? Ja, karen sitter her som den ultimate synderen, men det er ikke han det handler om nå. Liam sitt innlegg var et direkte svar til henne om hvordan hennes valg og handlinger er helt ut av vinduet forkastelige. Hun har ikke noe ansvar hva hans valg angår, greit nok, men det trengs en utenforstående for å være utro. Hun har ansvar for egne handlinger, og hun har valgt å medvirke til utroskap. TS sier til og med at hun får dårlig samvittighet av å gjøre det, men det er jo ikke hennes problem. Jeg tolker innlegget til Liam dithen at det er den mentaliteten han vil til livs. Det er utrolig sneversynt å avfeie konsekvensene av egne handlinger på grunnlag av at det "er jo ikke mitt problem". 5 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Sier meg helt enig med LiamH. Synst det er skremmende hva som blir godtatt idag. Jentungen har like mye ansvar som fyren som blir pirret av dette, og som nevnt tidligere så kan disse lystene få alvorlige konsekvenser for andre, både økonomisk, og følelsesmessig. Og det er da spm om det virkelig er verdt det bør dukke opp i denne jentungen sitt hode. 2 Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) Så vi er enige om at utroskap er forkastelig. Hvorfor i all verden blir det da feil å opplyse jenta om akkurat hvor mye elendighet hun har medvirket til? Ja, karen sitter her som den ultimate synderen, men det er ikke han det handler om nå. Liam sitt innlegg var et direkte svar til henne om hvordan hennes valg og handlinger er helt ut av vinduet forkastelige. Hun har ikke noe ansvar hva hans valg angår, greit nok, men det trengs en utenforstående for å være utro. Hun har ansvar for egne handlinger, og hun har valgt å medvirke til utroskap. TS sier til og med at hun får dårlig samvittighet av å gjøre det, men det er jo ikke hennes problem. Jeg tolker innlegget til Liam dithen at det er den mentaliteten han vil til livs. Det er utrolig sneversynt å avfeie konsekvensene av egne handlinger på grunnlag av at det "er jo ikke mitt problem". Du tolker innlegget mitt helt riktig. Hvis TS handler ut fra manglende forståelse for situasjonens alvor, slik mange gjør i både voksen og ung alder, så er en realitetsorientering mer til hjelp enn fordummende ansvarsfraskrivelse. Dette kan lett slå tilbake på TS enten direkte eller via andre parter som er frivillig, eller ufrivillig, involvert. Det ønsker jeg ikke. Hun er bare 17 år og er neppe verken forberedt på, eller i stand til, å håndtere det som kan komme i kjølvannet av denne "seksuelle utforskningen". Hun roter i svært "voksne" problemstillinger med en mentalitet og innstilling som ikke fremstår like voksen. Hun vet heller ikke hva denne karen på snart 30 år er i stand til å finne på, verken den ene eller andre veien, men han fremstår ikke som en spesielt sympatisk og moden kar når ting kommer til stykket. Selv om konsekvensene ville vært vel fortjent ovenfor TS, så betyr ikke det at dette trenger å måtte utspille seg slik. TS kan fortsatt velge å forlate situasjonen før hun tar det til neste nivå, og da kunne påfølgende skåne seg selv og, ikke minst, andre for eventuelle negative konsekvenser. Endret 30. april 2015 av LiamH 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Bare en liten tanke; Hvorfor finner du ikke en singel mann på nettet som vil ha en blowjob? Virker ikke som du har så mange krav, og jeg regner med det er drøssevis av single menn som vil møtes for en blowjob. Sikkert mange her inne også Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Wow, LiamH. Det var seriøst det mest dømmende og krasseste innlegg jeg noensinne har lest her inne. Kan du forklare hva som er dømmende i LiamH sitt innlegg? 3 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Bare en liten tanke; Hvorfor finner du ikke en singel mann på nettet som vil ha en blowjob? Virker ikke som du har så mange krav, og jeg regner med det er drøssevis av single menn som vil møtes for en blowjob. Sikkert mange her inne også Kan det være at hun blir pirret av menn som er opptatt? Det hun skriver her kan tyde på at hun går bevisst inn for finne menn som allerede er i et forhold: Ja jeg har dårlig samvittighet og vet at det er noe som skurrer, men det jo sånn at man vil ha det man ikke kan få, og det pirrer meg veldig mye. Anonymous poster hash: 2604a...a8e Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Herlig moral på trådstarter. Håper litt hun får tilbake med samme mynt senere 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Bare en liten tanke; Hvorfor finner du ikke en singel mann på nettet som vil ha en blowjob? Virker ikke som du har så mange krav, og jeg regner med det er drøssevis av single menn som vil møtes for en blowjob. Sikkert mange her inne også Kan det være at hun blir pirret av menn som er opptatt? Det hun skriver her kan tyde på at hun går bevisst inn for finne menn som allerede er i et forhold: Ja jeg har dårlig samvittighet og vet at det er noe som skurrer, men det jo sånn at man vil ha det man ikke kan få, og det pirrer meg veldig mye. Anonymous poster hash: 2604a...a8e Ja, men det går da an å kontrollere seg. Noen synes nok det er pirrende å voldta folk også, men det betyr ikke at man må gjøre det for å ødelegge for andre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg