Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

17 år og gir blowjob?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C

Ja men jeg hjelper henne med å finne en ufarlig fyr som viser ansikt og tar nei for et nei

Nei er et ord man bør unngå. Langt b

edre å si ja. Vær litt positiv innstilt.

Jeg er positivt innstilt, men følte bare ikke for å pule på stuebordet til mamma sin veninne 20 minutter før jeg visste mamma skulle komme

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja men jeg hjelper henne med å finne en ufarlig fyr som viser ansikt og tar nei for et nei

Nei er et ord man bør unngå. Langt b

edre å si ja. Vær litt positiv innstilt.

Jeg er positivt innstilt, men følte bare ikke for å pule på stuebordet til mamma sin veninne 20 minutter før jeg visste mamma skulle komme

20 minutter, det hadde du klart fint. Et kjapt knull er godt av og til.

Lenke til kommentar

Hadde ikke samvittighet i stua til ei superkristen dame:(((((

Pfffft!! Jeg har gjort det under slike omstendigheter, fest hos sønnen til en superkristen familie, de hadde et eget rom dedikert til jesus, med en stol bilde av jesus og mange kors på vegge, det var litt creepy, men det gikk!

Lenke til kommentar

Hadde ikke samvittighet i stua til ei superkristen dame:(((((

Pfffft!! Jeg har gjort det under slike omstendigheter, fest hos sønnen til en superkristen familie, de hadde et eget rom dedikert til jesus, med en stol bilde av jesus og mange kors på vegge, det var litt creepy, men det gikk!

Alt går om man vil.

Lenke til kommentar

Klart jeg skjønner dette er spennende, MEN! ansiktsbilde og noen form for ID bør du ha!

Føles vel litt rart og det er sikkert derfor du skriver dette.

Jeg møter jenter på nettet av og til (Singel vel å merke) og det må jo bli et ansikts bilde før man møtes. da går vi gjerne en tur og er stemningen "fin" så dra vi hjem til meg. (Stort sett)

Synes du skal møte han om du hvet "hvem han faktisk er" om han er singel .. og liker du det du ser så er det jo opp til deg faktisk:)

HUSK: Kjønnsykdommer kan fint smitte når du suger en mann! BRUK KONDOM! selv når du "bare" skal suge han. Herpes er noe som lett smitter via munnen.

Skriv at du forventer at han skal ta på og bruke kondom om dere møtes og du suger han. ikke nøl med det!

Får du fast og koselig kjerste en dag, så er saken en annen vettu;)

Lykke til:)

Endret av jobbsen
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

TS her!

For å oppdatere så ombestemte jeg meg og møtte fyren for litt siden. Møttes først et offentlig sted for å sjekke hvordan han så ut, om kjemien var der osv. Hvis jeg ønsket å gjøre mer, så gjorde vi det (det gjorde vi), og hvis jeg ikke skulle like han eller omvendt, så lot vi det være med kun det møte. - Men vi tok den fult ut, jeg sugde han ved første møte (med kondom). Eventuelt skal vi møtes senere for mer, eller gjenta det. 

Problemet her er damen hans, jeg føler meg ikke akkurat bra med tanke på hennes uvitenhet om dette... Men i bunn og grunn er det hans problem og ikke mitt, selv om ja jeg bidrar til utroskapen.

Anonymous poster hash: 2604a...a8e
  • Liker 1
Lenke til kommentar

TS her. Han vil ikke vise ansikt pga, han er redd jeg skal legge bilde ut på nettet eller noe, han har en ganske viktig jobb og sier han vil ikke risikere å få noe sånn rykte på seg, da han attpåtil har dame.

Ok, hvordan tenker du da, er det viktig for deg at venninner passer på, eller andre greier?

Lenke til kommentar

TS her. Han vil ikke vise ansikt pga, han er redd jeg skal legge bilde ut på nettet eller noe, han har en ganske viktig jobb og sier han vil ikke risikere å få noe sånn rykte på seg, da han attpåtil har dame.

Ok, hvordan tenker du da, er det viktig for deg at venninner passer på, eller andre greier?

Egentlig ingen som vet om dette, og vil ha det sånn, er klar over at det er en risiko for at noe skal skje men så langt tar jeg sjansen. 

Anonymous poster hash: 2604a...a8e

Lenke til kommentar

Tjokkei, så da antar jeg at litt av greia er spennings-momentet for deg?

Joda, jeg kan se den, og jeg forstår at det er temmelig pirrende for unge jenter, å kjenne på makta de har, med å kontrollere pikken til en eldre kar.

Kjør på kjør på, jeg tror at jo mer tilfeldig sted dere finner jo mer bra det blir det for dere begge.

#UtenMoral

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Hadde faktisk glemt ut at jeg tilbudte deg en mann(og blir pinlig berørt av meg selv), men kan meddele at tilbudet mitt forsatt står ;) ;) ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...