Gå til innhold

Coil whine


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^^

Hehe kan sikkert prøve oc, men kortet clocker automatisk til 1506mhz når jeg gjorde en test i dag, dette syntes jeg var underlig, siden boksen sier 1336 etc. Men jeg hvis firestrike er gratis så.

 

Og er litt noobie er rma retur eller garanti? For hentet delene i går :p

Du kan sende kortet tilbake på 45dagers åpent retur hos kompeltt, eller 14andre andre steder.

 

Er gratis.

Om du kjørte Heaven eller Valley benchmark så sier de feil.

Lenke til kommentar

Ok er 14 hos non, men spørMålet er da om det går ann å sende inn på garanti å få sendt tilbake ny eller om jeg må bruke min angrerett. Og hvis jeg bruker angrerett kan jeg bare sende inn kortet, eller må jeg sende inn alt inkl alle de andre komponentene også?

Kortet var ikke i noen pakke.

 

Ja kan kjøre test i morgen antakelig hvis du linker downloaden, da får jeg testet meg på oc, også :p

Lenke til kommentar

Ok tolker det på deg at jeg ikke trenger å sende inn resten av pcen, får ikke uansett tid til å sende det inn før etter helgen, det har da gått 9 dager siden jeg bestilte på mandag og 5 dager siden jeg fikk varen.

 

Vell skal prøve og gi deg tallene dine i morra :) prøve å limite med gsync og se om det hjelper.

 

Kunne du sendt link til den gpu testen? :)

Lenke til kommentar

Har man Coil Whine på et skjermkort i den pcen får man trolig på nytt Coil Whine selv om man får et annet skjermkort så lenge det er i samme serie.

 

Selvsagt er PCB'en på skjermkortet helt annerledes og Mosfets / Caps etc har en annen implementasjon så kan det være at du slipper unna ,men ofte er Coil Whinen forårsaket av kombinasjonen skjermkort + psu. Anbefaler derfor å teste med en annen psu for å se om det hjelper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...