smort1 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Scandic Seilet Hotel (tidl. Rica Seilet Hotel) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Kanskje noe sånt som 1 cm kutt i bånn for å roe ned nedre venstre hjørne. Vanskelig å finne hvor akkurat beste beskjæring går i slike bilder. Jeg tenker Ca. 1 cm kutt i høyresiden uten å ha prøvd det ut hvilket jeg overlater til Author hvis det skulle være interessant. Ellers fint komponert i flata og som nevnt så får vi jo håpe at ikke orkanen får skikkelig tak så Molde havner i Kristiansund eller enda lenger nord. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2015 Kanskje noe sånt som 1 cm kutt i bånn for å roe ned nedre venstre hjørne. Vanskelig å finne hvor akkurat beste beskjæring går i slike bilder. Jeg tenker Ca. 1 cm kutt i høyresiden uten å ha prøvd det ut hvilket jeg overlater til Author hvis det skulle være interessant. Ellers fint komponert i flata og som nevnt så får vi jo håpe at ikke orkanen får skikkelig tak så Molde havner i Kristiansund eller enda lenger nord. Roar Takker, Roar! Alltid interessante beskjæringsbetrakninger o.a., fra deg. Setter pris på det. Huff nei, får da ikke håpe vi kommer nærmere Kr.sund... (Men nysykehuset ser vi gjerne kommer nærmere enn det gamle er idag...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg