Jod-R Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Midnatt sol på Nupen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Fin komp! Liker stemningen og fargene! 1 Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Flotte bilder! Hvem jeg liker best? Tja.... begge 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Fine komponerte bilder dette. Personlig foretrekker jeg v2. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Ka skal en sei?! Det e no berre vakkert! Begge to! 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Vakkert og stemningsfullt. Foretrekker nok V2, hvor sola ikke er så fremtredene. 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2015 Fin komp! Liker stemningen og fargene! Flotte bilder! Hvem jeg liker best? Tja.... begge Ka skal en sei?! Det e no berre vakkert! Begge to! Love it!! Fine komponerte bilder dette. Personlig foretrekker jeg v2. Vennlig hilsen Ragnar Vakkert og stemningsfullt. Foretrekker nok V2, hvor sola ikke er så fremtredene. Takker for flotte kommentarer. Jeg liker solen i bilde 1 og fuglen i bilde 2. Så selv skulle jeg ønske at fuglen hadde flyet forbi når jeg tok bilde 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg