Gå til innhold

Bytte av P4 HK, til hva?

Prelude

Anbefalte innlegg

som nevnt over, har ett MSI 655 MAX FISR (6730) uten HT støtte som nå har begynt å trøble mye og rebooter uten forvarsel ut i eningen. så jeg er på jakt etter ett nytt HK og er intressert i å få byttet gamlekortet til ett kort som kan lett overklokkest.

har forstått att kort med Intel 875 er gode overklokkere men er det ett fett hvilket kort jeg velger eller er det enkelte fabrikat/modeller som merker seg ut som veldig gode?

MSI kortet mitt har jeg kjøpt hos PS-Data så bytte kortet må bli ett av kortene PS-Data har for salg

maskinvare ellers:

P4-2.66

2x256 GeiL Ultra Platinum CL2

Radeon 9700Pro

4 HD'er

2 scsi cd-rom/brenner

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har hatt gode erfaringer med Asus kort fra før så jeg tror jeg kommer til å å be om å få byttet HK til det Asus kortet cola-boks annbefaler.

*hick*

vi får se hva Ps Data vil si/ha for å få byttet til det.. en kompis av meg hadde samme HK som meg og han fikk akkurat samme trøbbelet som meg har nå og han fikk et I865 HK i bytte uten utlegg. jeg derimot er villig til å betale ett par kroner ekstra å få ett bedre HK i bytte.

PS: MSI 655 duger null og niks til å klokke.. det har jeg funnet ut på den harde måten, derfor vil jeg ha ett som faktisk kan klokkest en del nå når HK'et jeg har faktisk har begynt å trøble :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...