madman88 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Hallo, Jeg har planer om å besøke Qatar , men jeg må skaffe meg visum siden jeg har et utenlandsk statsborgerskap.Det som likevel forvirrer meg er at landet krever at jeg har en garantist i det landet som kan betale for behandlingen for meg ellers får jeg ikke gjennomført behandlingen?Kan dette virkelig stemme?For meg høres dette ganske så merkelig ut at de forventer at jeg skal kjenne noen i et land jeg kun skal feriere i. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Det er mange rare visumregler ute og går, og Qatar slår meg som et land som fort kan ha slike regler. Hvilket statsborgerskap har du? Hvis det er noen trøst er det vanskeligere for dem å besøke Norge... Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2015 Det er mange rare visumregler ute og går, og Qatar slår meg som et land som fort kan ha slike regler. Hvilket statsborgerskap har du? Hvis det er noen trøst er det vanskeligere for dem å besøke Norge... Hei, Det er smått utrolig hvis det er dette som er prosedyren. Virker nesten som de ikke vil at folk skal ta turen dit. Bosnisk pass Man kunne visst fått visum via hotellene også. Jeg spurte et hotell og de tilbydde ikke visa for enkelte land. Så de gjør det ikke akkurat lett for enkelte turister... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå