Bruker_123 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 noe som kan hjelpe meg, jeg har prøvemuntelig i morgen jeg har fått oppgave "Choices,Choices. prsentasjonen skal være i 5-8 min. jeg er kjempe dårlig i engelsk kan noen skrive presentasjon for meg så enkelt så mulig. blir sykt glad om noe gjør det har bare 18 timer på meg , plizzzz innledning: hovedel: avsluttning: Lenke til kommentar
papegøya Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Nei! Du som har prøvemuntlig, og da er det du som skal gjennomføre den, ærlig og redelig! 2 Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Hadde du starta med dette tidligere, hadde du fått hjelp til å skrive presentasjonen. Naturligvis med litt egeninnsats. Når du spør så sent, og ber om at andre bare gjør hele greia for deg, så er det sjeldent noen som gidder. Det er ingen her som får betalt for å hjelpe andre med leksa. Lenke til kommentar
EngineeringStudent Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 choices? er det alt som står på "papiret"? choices in life? Uansett, mye du kan ta tak i. stort tema Lenke til kommentar
Bruker_123 Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2015 glem det, fikk 2er trengte bare litt hjelp med hva jeg kunne skrive om det :/ ikke det at dere skulle gjøre hele oppgave for meg det var flere oppgaver :/ Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 glem det, fikk 2er trengte bare litt hjelp med hva jeg kunne skrive om det :/ ikke det at dere skulle gjøre hele oppgave for meg det var flere oppgaver :/ Neste gang kan du skrive opp hva oppgaven går ut på, og spør "noen tips om hva jeg skal skrive om? Trenger inspirasjon." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå