Gromle Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Bare vent til du får testa den med sommerskoa, med 18" sitter den som et skudd samtidig som komforten er ivaretatt da det tross alt enda er bra med gummi på dekka. Ser du bor i Tromsø så da har du sikkert fått testet 4x4 og litt småsladding, og da skjønner jeg hvorfor du vil ha bad road pakken. Hvis du blir å kjøre mye med full bil, så anbefaler jeg deg å fylle den opp å teste på de veiene du normalt vil kjøre. Der var bestillingen lagt inn. Ble en Race Blue L&K med litt ekstra snax. Lenge å vente....... 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Liker den blåfargen. Grattis med ny bil når den kommer Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Takk takk men akkurat nå føles det lenge ut til mai..... Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Her får du en superbil hvis du gjør et unntak fra minst 2011 ønsket http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54071520 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Hadde nok vært snasn den der ja! Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Gratulerer og gled deg til den kommer for den er like hærlig på sommerføre Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Gratulerer og gled deg til den kommer for den er like hærlig på sommerføre Gleder meg så det holder! Har du 18" på din? Om du har, hvordan er den å kjøre med de felgene? Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Har 18" ja, gir et fint kompromiss mellom sportslighet og komfort. De passer bilen meget bra utseendemessig samt at det er nok gummi til at det er komfortabelt selv på dårlig vei. Var litt skeptisk egentlig, men det fungerer overraskende bra. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Er også litt skeptisk, men det du sier høres bra ut. DemobileN jeg lånte hadde 17" og det funka overraskende bra selv på vaskebrettføre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå