AfterGlow Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Synology lanserer en ny og ekstra brukervennlig NAS-pakke.Nå skal det bli lekende lett å skaffe seg sin egen private nettsky Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Min erfaring er at det er skummelt å anbefale noen som ikke har datakunnskap en NAS. Så her er nok kanskje Synology i overkant tøff.... Vi får se Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Min erfaring er at det er skummelt å anbefale noen som ikke har datakunnskap en NAS. Så her er nok kanskje Synology i overkant tøff.... Vi får se Mer spennende er hva som skjer når det begynner å bli fullt. Hvordan skal denne kunne utvides, om det er mulig? Har de noen spesiell løsning for å flytte data til en ny enhet med større kapasitet? Og vil det være selvforklarende for tiltenkt brukergruppe? Tror ikke dette er noe jeg vil anbefale noen å satse på. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Få en sånn med Owncloud og jeg handler. Lenke til kommentar
Spaceman20 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Få en sånn med Owncloud og jeg handler. Du kan da installere OwnCloud på Synology, ingen problem det. SynoCommunity har til og med pakke for det: https://synocommunity.com/packages Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå