Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[Løst] Jobb og Fritid headset.

Anbefalte innlegg

Hei jeg er på jakt etter ett nytt headset.

Egentlig er jeg på jakt etter trådløst headset uten at det er et absolutt must have. Jeg ser for meg en pris mellom 1500-2500 (kan vel strekke meg litt til om jeg "må") Aktiv eller passiv støydemping betyr ikke mye så lenge de er kapable til å blokkere ute støy fra åpent landskap og tung dur fra viftestøy.

Jeg hører ikke på en spesifikk musikk sjanger men litt av alt, lounge blir det en del av når jeg sitter på jobb da jeg helst ikke vil høre på musikk som drar meg bort fra arbeid som jeg jobber med. På jobb sitter jeg i åpent landskap med ett ventilasjons anlegg rett over hodet som gjør at jeg konstant sitter med hodepine av å høre tung during 8 timer i strekk, denne er såpass høy at selv around ear headset som jeg bruker på nærmest full guffe ikke overdøver dette, nå kan det vel diskuteres om støyen fra vifte egentlig kan regnes som grunnlag for at det blir gjort noe med viftestøyen, men de ganger jeg tar opp støyen får jeg skråblikk som om det er noe alvorlig gale meg meg. "vi hører ingen ting" (yeah right...)

Jeg har sett litt på Logitech UE9000 men disse får mye blandet kritikk, de fleste mener at støydempingen ikke er god nok. Er det andre headset som har lignende fuksjonalitet som disse?

Utifra det jeg har sett av spesifikasjoner om disse har de alt jeg er på jakt etter. Trådløse, aktiv støydemping, mikrofon, og ett design som jeg liker veldig godt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...