steini777 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Hei! Jeg driver et firma og har solgt et gullnummer til et annet firma. Handelen ble gjort slik at jeg overførte nummeret til firmaet først, så sendte jeg en faktura i ettertid. Fakturadato var 3. nov 2014 og forfall 10. nov. Fakturaen er enda ikke betalt og jeg sendte ut en purring 15. des med forfall 29. des. Kontaktperson i firmaet har sagt flere ganger at fakturaen skal bli betalt straks, men det er har ikke skjedd noe. Jeg lurer på hvilke rettigheter jeg har som selger. Jeg bruker Conta faktura og ser at jeg kan opprette en inkassosak som koster 490,- per sak. Hva er det egentlig dette går ut på? Endret 8. januar 2015 av steini777 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg bruker Conta faktura og ser at jeg kan opprette en inkassosak som koster 490,- per sak. Hva er det egentlig dette går ut på? På denne nettsiden finner du en forklaring på hvordan Conta Inkasso fungerer. Jeg ser du har merket tråden som løst. Betyr det at problemet er løst? 2 Lenke til kommentar
steini777 Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg bruker Conta faktura og ser at jeg kan opprette en inkassosak som koster 490,- per sak. Hva er det egentlig dette går ut på? På denne nettsiden finner du en forklaring på hvordan Conta Inkasso fungerer. Jeg ser du har merket tråden som løst. Betyr det at problemet er løst? Hei. Jeg fant ut av det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå