oOF Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Southampton imponerer må jeg si. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Southampton imponerer må jeg si. Det har de jo gjort i hele sesongen. Inkludert kampen mot oss i desember. Da kan man jo spørre seg selv; HVA FAEN ER DET LVG HAR SETT PÅ TRENING SOM OVERBEVISER HAM TIL Å STARTE MED 3-5-2 NOK EN GANG?! Vi var griseheldige som vant forrige oppgjør. Faen så trangsynt han er. Minner om Wenger. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 En av verdens tre største og rikeste klubber får bank av en fotballmygg..... Men det er det mange som får, United trenger noen sesonger på å bygge seg opp igjen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) De ligger på 3. plass med under halvveis igjen av sesongen. Det sier mye. Handler om mer enn flaks. Chelsea klarte ikke mer enn 1-1 heller. Endret 11. januar 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg spurte bare på hvem som er den tredje av de klubbene som fikk bank. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Sa de tre største og rikeste klubbene i verden, Real Madrid Barcelona United Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Skrev heller ikke at de fikk bank av Southampton Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Squertl er i en egen divisjon når det gjelder holdning! Syns vi er meget gode defensiv i kampen. Vanvittig høy intensitet i presset. Dette liker jeg! Nå mangler vi bare noen sjanser på mål! Di Maria har en svakere skuddfot enn Coutinho. Faen meg Balotelli-nivå på avslutningene til Mata. Er det mulig?! Viktig å dra inn liverpoolspillere i en ubited-kamptråd si. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Det var vel ganske tilfeldig kanskje. Det er jo bare ramset opp random shite? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 @Danielzu: Ja, det handler om å sammenlikne med og henvise til andre spillere for å synliggjøre nivåforskjeller og/eller nivålikheter Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Squertl er i en egen divisjon når det gjelder holdning! Syns vi er meget gode defensiv i kampen. Vanvittig høy intensitet i presset. Dette liker jeg! Nå mangler vi bare noen sjanser på mål! Viktig å dra inn liverpoolspillere i en ubited-kamptråd si. Nå hentet du mitt innlegg ut av kontekst. Det var et svar på at noen klaget på at vi klaget på Skrtl. Når noen bruker et navn, vi jeg jo svare med et navn. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Smalling river omtrent i stykker Pelle. Og folk klager på Skrtel.. Dette var svaret mitt til. SÅ VET DU DET 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Greit nok, gikk bare fort over tråden. Merket meg litt mye liverpool, fikk ikke med meg konteksten i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå