Mr. President™ Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Falcao ikke på benken engang?? Wtf? Må jo selvfølgelig være en ny skade.. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Blind som venstreback eller spiller vi med diamant på midten idag? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Falcao? Spent på hva LVG sier. Kan være at han har fått en ny skade, eller at han rett og slett blir hvilt etter mange kamper i det siste. Eller, minst sannsynlig, noe annet. Blind som venstreback eller spiller vi med diamant på midten idag? Tipper Blind på venstre side i en treer bak, ettersom Evans starter på benk. Endret 11. januar 2015 av Snikpellik Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Eller Blind på midtbanen og Carrick i treer bak. Kan spekuleres i mye forskjellig med det laget Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Robin Van Klippekort fortsettre i sterk stil. Bortsett fra det liker jeg laget. Blir det 3 eller 4 bak idag? 3 bak har jo ikke fungert i det hele tatt, så håper LvG bruker huet etterhvert nå og dropper den taktikken. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Falcao? Spent på hva LVG sier. Kan være at han har fått en ny skade, eller at han rett og slett blir hvilt etter mange kamper i det siste. Eller, minst sannsynlig, noe annet. Med mindre han er skadet, så sitter jeg med en følesle av at han ikke har en fremtid i laget. Utrolig synd hvis så stemmer. Robin Van Klippekort fortsettre i sterk stil. Bortsett fra det liker jeg laget. Blir det 3 eller 4 bak idag? 3 bak har jo ikke fungert i det hele tatt, så håper LvG bruker huet etterhvert nå og dropper den taktikken. På alle andre dager enn idag så hadde jeg støttet denne uttalelsen, ettersom RvP har 7 mål på 7 kamper imot Southampton. Helt rett å spille med RvP idag! 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Robin Van Klippekort fortsettre i sterk stil. Bortsett fra det liker jeg laget. "Robin Van Klippekort" scoret to mål og ble matchvinner sist vi møtte Soton for en måned siden Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Robin Van Klippekort fortsettre i sterk stil. Bortsett fra det liker jeg laget. "Robin Van Klippekort" scoret to mål og ble matchvinner sist vi møtte Soton for en måned siden Ja, det bekrefter jo form det som ingenting annet. Falcao ikke skadet og IKKE i troppen engang. Piss meg i øret. Snakker om favorisering av egne landsmenn. Blir kvalm. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Hvorfor i granskauen?? Fjern heller Evans fra benken! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Men RvP får lov til å spille hver eneste kamp. Vi har bedre alternativer nå. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Lol, utrolig negative folk skal være da. Har noen sett på formen vår i det siste? Give me a break. In LvG I trust! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Robin Van Klippekort fortsettre i sterk stil. Bortsett fra det liker jeg laget. "Robin Van Klippekort" scoret to mål og ble matchvinner sist vi møtte Soton for en måned siden Ja, det bekrefter jo form det som ingenting annet. Falcao ikke skadet og IKKE i troppen engang. Piss meg i øret. Snakker om favorisering av egne landsmenn. Blir kvalm. Så Falcao er i bedre form enn Van Persie? Skal vi starte med Wilson? Fremfor en Van Persie som scorer i bøtter og spann mot dagens motstander? Nei, akkurat i dag er Van Persie det mest naturlige valget på topp. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Har du sett hvordan vi har spilt i det siste? Daukjedelig som aldri før. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Falcao har vell spilt 3 kamper i strekk, da er det greit med en liten pause. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Robin Van Klippekort fortsettre i sterk stil. Bortsett fra det liker jeg laget. "Robin Van Klippekort" scoret to mål og ble matchvinner sist vi møtte Soton for en måned siden Ja, det bekrefter jo form det som ingenting annet. Falcao ikke skadet og IKKE i troppen engang. Piss meg i øret. Snakker om favorisering av egne landsmenn. Blir kvalm. Så Falcao er i bedre form enn Van Persie? Skal vi starte med Wilson? Fremfor en Van Persie som scorer i bøtter og spann mot dagens motstander? Nei, akkurat i dag er Van Persie det mest naturlige valget på topp. Falcao blir tatt av, benket etc foran RvP, SELV når han scorer og vi trenger mål for å vinne. Forstå det den som kan. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Forhåpentligvis fortsetter RvP å score mot Soton, men jeg er redd RvP blir favorisert uansett motstander. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 LvG skal markere hvem som er sjef overfor Falcao. Greit nok det. Kan han ikke markere seg litt overfor Robin også da... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Stoler på at det van Gaal har kontrollen, og at det ikke er skader eller dårlige forhold involvert. Håper vi spiller et eller annet med 4mann bak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå