Apco Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg har et Asus a7n8x deluxe hovedkort med 512mb ram og Amd athlon 2600 prosessor. Hver gang jeg slår av maskinen (shut down) får jeg meldingen: "beginning dump of physical memory" og deretter "dumping physical memory på blå skjerm. Hva er galt? Et annet problem er at maskinen restarter hver gang selvom jeg velger "shut down i windows. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Det høres ut som du har et lite BIOS-problem. Prøv å oppdatere biosen fra denne Asus-siden. Du kan også skjekke AMDs hjemmesider og se om du kan få oppdatert noe drivere til CPU'en. Lykke til! :nice: Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Du kan også skjekke AMDs hjemmesider og se om du kan få oppdatert noe drivere til CPU'en. Huh , finnes det drivere til CPU for nedlasting? Første gang jeg har hørt om det... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 jeg hadde det samme problemet, jeg husker ikke helt hvordan jeg fikset det men jeg tror jeg byttet gfx kort til ett med 2x agp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå