Torstein Norum Bugge Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Apple gjør drastiske endringer.- Dette er nye Macbook Air. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Tror du må være spesielt interessert for å si at det er drastisk. Ser ut som en Mac fremdeles. Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Tror du må være spesielt interessert for å si at det er drastisk. Ser ut som en Mac fremdeles. Hei, Moskus! Takk for tilbakemelding Jeg endret litt på ingressen nå. Det er nok imidlertid mange Mac-brukere der som vil påstå endringene (hvis ryktene stemmer) er ganske store. Dette vil være første gang en styreplate ikke kan klikkes på, og første gang tastaturstørrelsen endres. Hvis det også stemmer at alt skal kobles til Macbooken via én USB-kontakt kan det bli rabalder i Apple-leiren. Ha en fortsatt fin dag! - Niklas Lenke til kommentar
snikende Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Er det ikke snakk om den nye USB-standarden, altså en USB 3.1 port og ikke USB 3.0? Lenke til kommentar
Raymond Brun Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Tror du må være spesielt interessert for å si at det er drastisk. Ser ut som en Mac fremdeles. Hei, Moskus! Takk for tilbakemelding Jeg endret litt på ingressen nå. Det er nok imidlertid mange Mac-brukere der som vil påstå endringene (hvis ryktene stemmer) er ganske store. Dette vil være første gang en styreplate ikke kan klikkes på, og første gang tastaturstørrelsen endres. Hvis det også stemmer at alt skal kobles til Macbooken via én USB-kontakt kan det bli rabalder i Apple-leiren. Ha en fortsatt fin dag! - Niklas Hvis de har fjernet magsafe inngangen så blir det spennende å kun bruke maskinen 10 timer etter innkjøp,eller har de en revolusjonerende ny selvladende batteriteknologi ? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Ikke USB 3.0! Dette er USB 3.1 type-C. Den støtter lading, DisplayPort og USB i en og samme kontakt - samtidig. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 ... så man må dra på en dongle samtidig. Lenke til kommentar
Torstein Norum Bugge Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2015 Ikke USB 3.0! Dette er USB 3.1 type-C. Den støtter lading, DisplayPort og USB i en og samme kontakt - samtidig. Hei! Du har selvfølgelig helt rett. Feilen er nå rettet opp. Takk for at du engasjerer deg! - Torstein Lenke til kommentar
Newton Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Hvis de har fjernet magsafe inngangen så blir det spennende å kun bruke maskinen 10 timer etter innkjøp,eller har de en revolusjonerende ny selvladende batteriteknologi ? Det vil være fullt mulig å lade en bærbar maskin gjennom en USB 3.1 Type-C kontakt. Jeg har imidlertid liten tro på at Apple velger å kutte ut en egen ladekontakt med MagSafe i neste generasjon MacBook Air. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Uh... bare én usb-port? Som også tilsynelatende blir ladestasjon? Nei takk.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Er de helt tilbakestående? Den forrige modellen var allerede amputert til de grader, og nå skal liksom èn USB-port være nok?! Og ingenting annet? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Er de helt tilbakestående? Den forrige modellen var allerede amputert til de grader, og nå skal liksom èn USB-port være nok?! Og ingenting annet? Eventuelt er de som har kokt sammen disse ryktene "helt tilbakestående". Vi får vel se i løpet av året, om det er noe hold i at Apple vil lansere noe slikt, men for min del tviler jeg. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Tja, kanskje de bare stikker tærne i vannet for å sjekke temperaturen. Tror og håper det er kaldt. Folk burde reagere på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg