Gå til innhold

Leseranmeldelse: Atelier Meruru Plus: The Apprentice of Arland

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Viste ikke at man kunne drepe elefanter med rosa, men ser ut som jeg har enda en grunn til å skaffe meg en vita.
Alt for mange bra japanske spill til den.

og hvor finner jeg det?
Fant det ikke på cdon og gamezone

dvs jeg finner PS3 utgaven.

Endret av Svar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Viste ikke at man kunne drepe elefanter med rosa, men ser ut som jeg har enda en grunn til å skaffe meg en vita.

Alt for mange bra japanske spill til den.

og hvor finner jeg det?

Fant det ikke på cdon og gamezone

dvs jeg finner PS3 utgaven.

Hei, det er nok Vita versjonen du bør gå for når den er bedre på en rekke punkter (or so I hear, det er bare der jeg har spilt den).

Vitaen er på mange måter bygget rundt digital download i Europa for øyeblikket og jeg tror ikke det er mulig å få disse spillene som physical release utenfor Japan. Dette er kanskje også noe du bør tenke på når du kjøper vitaen generelt hvor jeg anbefaler deg å sette av penger til hvertfall 8 Gb, helst 16 eller mer, slik at du kan ha mer enn et spill installert av gangen (de fleste spill er på rundt 3 Gb).

Det positive med det er at de ofte er ganske billig og tilbudsgitt, spesielt hvis du har PS Plus hvor storen føles som steam til tider, det negative er at mange butikker har sluttet å selge vitaspill helt siden de ikke kan konkurrere med digital downloads eller har mye dårligere utvalg naturlig pga. så mange digital exclusives. -_-

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...