Ursa Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Heisann! Jeg mener bare at jeg ser enkelte (dvs de fleste andre enn meg!) ha et større bilde i profilen sin (avatar) med dette nye forumet! Jeg er lovlydig borger og kjører bilder på 50x50, men jeg ser de fleste har bilder på om lag 100x100 piksler i stedet... KAN det være at vi faktisk får lov til det nå? Det hadde vært flott siden jeg har masse kule bilder ... av meg selv ... som er kule å ha som avatar. Øhh.. og de ser litt crappy ut i 50x50. TAKK! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Avatarer skal ikke overstige 80*80 pixler, 6kb, animert eller være av støtende materiale. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Avatarer skal ikke overstige 80*80 pixler, 6kb, animert eller være av støtende materiale. Nytt forum, nye regler *grin* Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hm, gikk fra 50 (pixler), til 80, 70 og nå 80 igjen? Blir litt forvirret her jeg.. Har det stoppet på 80 nå, og det blir det fast? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Tror de har bestemt seg nå.. Selv likte jeg 50x50 best though.. Mer fokus på postene enn alt hiff-haffet på sia.. Tror det er ett par tråder om dette på forumet allerede. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hm, gikk fra 50 (pixler), til 80, 70 og nå 80 igjen?Blir litt forvirret her jeg.. Har det stoppet på 80 nå, og det blir det fast? 80 er fast nå Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Skjønner at DesertGlow ikke fikk sideteksten til sin nye logo lesbart i 50*50. Derfor ble det 80*80.... eller? he-he. For min del.. Pokker! da må jeg til å lage ny logo tilpasset nye krav. Greit nok da min logo trenger litt mere oppløsning. Fargen min koliderer litt med hw.no fargene også. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hm, gikk fra 50 (pixler), til 80, 70 og nå 80 igjen?Blir litt forvirret her jeg.. Har det stoppet på 80 nå, og det blir det fast? 80 er fast nå din var jo veldig fin da! Men dere sa at det gamle forumet var begynt og gå tregt,ville ikke alle forum vert raskere uten avtar? Desuten er det synd at folk bytter dem så ofte,jeg forbinder ofte en avtar med et navn(nick) så det er litt dumt. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Grunnen til at større avatarer er tillatt er fordi alle med ISDN osv kan skru av avatarer i Profilen sin og ikke se dem. Og for dem av oss som vil se de og har kraftige linjer spillet 80 eller 50 liten rolle Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Desuten er det synd at folk bytter dem så ofte,jeg forbinder ofte en avtar med et navn(nick) så det er litt dumt. Skru av avatarvisningen, så slipper du dette problemet. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Avatarer skal ikke overstige 80*80 pixler, 6kb, animert eller være av støtende materiale. Støtende slik om å ha bilde a Nazisten Geobbels http://forum.hardware.no/index.php?showuser=10167 Få det vekk!!! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Er faktisk noen som har animert avatar. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Er faktisk noen som har animert avatar. Jaha? Synd for de er fortsatt ikke lovlige. Send PM til en mod/admin hvis du ser animerte Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Homer Jay Simpson Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Er faktisk noen som har animert avatar. Jaha? Synd for de er fortsatt ikke lovlige. Send PM til en mod/admin hvis du ser animerte Viste heller litt barmhjertighet mot stakkaren som hadde animert avatar, og sendt ham en PM. Bedre at han retter seg etter en forsiktig kommentar, enn at han får fjernet rett til å bruke avatar for evig... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Er faktisk noen som har animert avatar. Jaha? Synd for de er fortsatt ikke lovlige. Send PM til en mod/admin hvis du ser animerte Viste heller litt barmhjertighet mot stakkaren som hadde animert avatar, og sendt ham en PM. Bedre at han retter seg etter en forsiktig kommentar, enn at han får fjernet rett til å bruke avatar for evig... Ah, så du tror at vi bare fjerner med en gang? Å nei du, vi er nok mennesker vi også Jeg pleier så sende en veldig hyggelig PM hvor jeg ber brukeren vennligst endre avatar, og jeg vet jeg ikke er alene om det blant moderatorer og admins. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det skulle vært lov med enda større, nå får jeg bare med det viktigste på drømmedama Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Etter at vi fikk det nye Forumet så synes jeg at enkelte Avatar har blitt utydelige, dvs forvrengt bilde. Jeg måtte bytte avatar på grunn av dette. Har nå et 80x76. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Er faktisk noen som har animert avatar. Jaha? Synd for de er fortsatt ikke lovlige. Send PM til en mod/admin hvis du ser animerte Viste heller litt barmhjertighet mot stakkaren som hadde animert avatar, og sendt ham en PM. Bedre at han retter seg etter en forsiktig kommentar, enn at han får fjernet rett til å bruke avatar for evig... Ah, så du tror at vi bare fjerner med en gang? Å nei du, vi er nok mennesker vi også Jeg pleier så sende en veldig hyggelig PM hvor jeg ber brukeren vennligst endre avatar, og jeg vet jeg ikke er alene om det blant moderatorer og admins. Han har ihvertfall skiftet avatar nå Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det skulle vært lov med enda større, nå får jeg bare med det viktigste på drømmedama link til hele bildet takk - har vist rotet den bort [her hadde det passet bra med en :shy: (rødme) smiley...] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg