Gå til innhold

Hjelp! Mistet en partisjon...

Anbefalte innlegg

Under litt miksing og trisking med ME og 98 mistet jeg en partisjon (forhenværende D: disk).

Det er bare bokstaven som er borte. Fdisk forteller at den fortsatt er der og er intakt.

Noen som vet hvordan jeg manuelt kan legge den inn i Windows (98) igjen, eller et prog. som fikser det??

Har tenkt på Partition Magic, men det er litt mye styr for så lite.

Det er på en HP OmniBook XE3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm..bruk Partition Magic

Der ser du at du har så og så mye ledig plass å rutte med. Lag en ny partisjon så legger trykker du på allocate size eller no sånt så kan du bestemme hvor mye som skal ligge på den partisjonen. Kan sikkert skrive en lenger beskrivelse hvis du ikke får det til. Men det er ganske simpelt!

Lenke til kommentar

Det samme skjedde meg. Jeg installerte VIA 4 in 1 driveren. Men det kom feilmelding. Og da jeg startet maskinen på nytt var D: G: og E: borte. Program som skal startes i oppstarten var på d: disken, ingen fungerte. Jeg formaterte hardisken for å løse problemet

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-25 00:11, janken skrev:

Det samme skjedde meg. Jeg installerte VIA 4 in 1 driveren. Men det kom feilmelding. Og da jeg startet maskinen på nytt var D: G: og E: borte. Program som skal startes i oppstarten var på d: disken, ingen fungerte. Jeg formaterte hardisken for å løse problemet

Ehhh... Feil! Å formatere er å omgå problemet :grin:

Må nevne at jeg selv omgår problemer titt å ofte :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...