SpongeFrog Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Har i det siste funnet ut at jeg har litt for mye dødtid som jeg vil kvitte meg med. Over flere år har jeg gått med en tanke om å starte opp ett mindre lan arrangement på Vestlandet. Det er aktuelt å flytte på seg om etterspørselen er større en annen plass i landet. Som dere skjønner trengs det en del vilige folk for at noe slikt skal bli en realitet. Formålet med prosjektet er ikke å tjene penger, men å gjøre noe for ungdom/voksne som har data/spill som hobby. Tenner du på tanken kan du sende meg en PM. Setter ingen krav til alder eller kompetanse. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 vi har jo allerede mange lan på vestlandet , hva med og involvere deg i de og hjelpe ? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Kanskje denne kan være noe for deg? http://www.smp.no/nyheter/soere/article10570174.ece Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 vi har jo allerede mange lan på vestlandet , hva med og involvere deg i de og hjelpe ? Hadde bare vært litt kjipt å fått kiosk jobben Er andre grunner til at jeg vil involverere meg isåfall. Har akkurat nå ganske mye å henge fingrene i. Tror jeg ser litt ann hvor mye jobbing det blir fremover. Har vært litt mer busy en jeg trodde at jeg kom til å bli siden Januar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå