Ulvestad Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 Er det nokon annan som synst at det er kjedeleg på Lørdager og Søndager her på Hardware? Ein og annan posten på forumet som kjem som er av innteresse men det vi(Eg) mest venter på er alle artikklene til Hardware.no. Kjeder meg når det ikkje kjem noko nytt der. Er dette vanleg eller er eg mentalt syk etter nyheter? :grine: Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 Jeg venter også vanligvis på disse nyhetene, men vi kan jo ikke forvente at noen skal sitte 24/7 og skrive artikler, og det skjer jo heller ikke noe hver dag da.... Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 Det er vel bare Forumet som er oppe å går i helgene. Kanskje en eller annen artikkel. Slik er det. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 Er dette vanleg eller er eg mentalt syk etter nyheter? :grine: Jeg og føler det sånn. Det blir lissom litt kjedelig her. Men da får jeg tid til å gjøre noe annet og så da går det lissom opp i opp *grin* Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 Det er da vi idler i OT Men samtidig.. Man kan jo være vekke litt fra pcn i helgene? Right? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 TEST: Seagate Barracuda 7200.7 01/11-2003Seagate har hatt stor suksess med sin Barracuda-serie. Versjon "IV" og "V" har blitt favorittene for alle som setter lavt støynivå foran ekstrem ytelse. Vi har tatt en titt på etterfølgeren, Barracuda 7200.7. Fornøyd nå? Neida, jeg kunne selv tenkt meg å se flere HW-nyheter i helgene, ja faktisk mer HW nyheter generelt. Eller bare om IT/data generelt. Men så er det dem som klager over at da sklir HW:no ut... Bah :/ Lenke til kommentar
LoS Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 Det er da vi idler i OT Men samtidig.. Man kan jo være vekke litt fra pcn i helgene? Right? Midt på dagen og? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 Jeg savner også litt nyheter i helgene, men som det tidligere også er sagt så kan man ikke forvente at folka skal sitte hele tida og lage artikler. Dere gjør jo en flott jobb på hverdagene og det hender jo det kommer opp noen nyheter i helga og. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 Digger forumet Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 2. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2003 TEST: Seagate Barracuda 7200.7 01/11-2003Seagate har hatt stor suksess med sin Barracuda-serie. Versjon "IV" og "V" har blitt favorittene for alle som setter lavt støynivå foran ekstrem ytelse. Vi har tatt en titt på etterfølgeren, Barracuda 7200.7. Fornøyd nå? Neida, jeg kunne selv tenkt meg å se flere HW-nyheter i helgene, ja faktisk mer HW nyheter generelt. Eller bare om IT/data generelt. Men så er det dem som klager over at da sklir HW:no ut... Bah :/ Tja. der var det jammen ein test. Er no veldig fornøgd med hardware.no men det blir likevel litt kjedeleg å sitte her i helgene. Må vel innsjå at det bare er sånn. Det er no bra at vi har Forumet. Mykje bra der. Lenke til kommentar
Term Skrevet 2. november 2003 Rapporter Del Skrevet 2. november 2003 Geeez, det er da flere sider der ute som har andre nyheter også da. Men kast deg på forum bølgen, så går tiden så sinnsykt mye raskere. I offtopic er det bestandig noen syke sjeler som er med på å ødelegge privatlivet ditt Lenke til kommentar
unwill Skrevet 2. november 2003 Rapporter Del Skrevet 2. november 2003 Vel, de kunne kanskje ha noen tester på "lagret" som de kan poste ut i helgene. Spessielt på en søndag! Gjerne en litt stor test så vi har litt å lese på... (tester kan jo skrives på forveien og publiseres i helgen, i motsetning til nyhter...) Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 4. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Geeez, det er da flere sider der ute som har andre nyheter også da. Men kast deg på forum bølgen, så går tiden så sinnsykt mye raskere. I offtopic er det bestandig noen syke sjeler som er med på å ødelegge privatlivet ditt hehe. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Kan jo titte innom www.warp2search.net også, mye nytt og forum på engelsk. Lite å gjøre i helgene, kan jo laste ned spill demoer eller noe (emulator greier) å teste Det er fin time killer nå som det er høst å kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå