Kjetil Lura Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Sorry? Men hva mente du med denne unge mann? Vet du hva AAP er? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Sorry? Men hva mente du med denne unge mann? Vet du hva AAP er? Du anbefalte å kjøpe 980 kortet til 5200Kr på tilbud? forvirret^^ Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Okay, forvirret selv? Mener du det er bedre med 2x970 til spill? Når det gjelder folding er 980 bedre på sikt, har sett det før. Ser videre på denne på netflix: Continuum Endret 8. januar 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 2x970 vil selfølgelig yte bedre enn et 980 i spill. Jeg har bare en 980 å det holder egentlig lenge for min del. Jeg ofrer gjerne litt grafikk for å få stødige 120fps. Spiller for det meste first person shooters å da er ikke grafikk så viktig som høy fps. I BF4 kjører jeg alt på low utenom Mesh quality som jeg har på ultra, samt at jeg kjører på med 150% resolutin scale. I rpg spill så er det jo kjekt å kunne kjøre grafikken opp på maks å der trenger man ikke nødvendigvis så høy fps, bare jeg holder meg over 60fps så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 2x970 vil selfølgelig yte bedre enn et 980 i spill. Jeg har bare en 980 å det holder egentlig lenge for min del. Jeg ofrer gjerne litt grafikk for å få stødige 120fps. Spiller for det meste first person shooters å da er ikke grafikk så viktig som høy fps. I BF4 kjører jeg alt på low utenom Mesh quality som jeg har på ultra, samt at jeg kjører på med 150% resolutin scale. I rpg spill så er det jo kjekt å kunne kjøre grafikken opp på maks å der trenger man ikke nødvendigvis så høy fps, bare jeg holder meg over 60fps så er jeg fornøyd. 970 vil yte endel bedre ja, og siden jeg skaffer med 144Hz skjerm så trengs det, Bf4 er enklere å spille på de settingsene, blir enklere og spotte, men jeg liker å ha alt på ultra jeg^^ Lenke til kommentar
sunnySR Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) Ja. Va skal jeg si? Selv om jeg på en måte snakket meg i mot om å kjøpe et gtx 980 i vinter, endte jeg opp med å kjøpe et msi gtx 980 ti her om dagen . Fikk kortet i dag, men har enda ikke fått testet det ut pga. jobb. Har også allerede bestilt vannblokk og backplate til kortet. Så tenkte at dersom kortet presterer bra, vannkjøler jeg det. EDIT: ja da er kortet testet og klarte å få en stabil oc på 1480 MHz på core clock noe jeg er meget fornøyd med. Dette var også på stock volt Endret 1. juli 2015 av sunnySR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå