Gå til innhold

Oppgradere fra et gtx 660 ti til et gtx 970/980 eller vente?


sunnySR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2x970 vil selfølgelig yte bedre enn et 980 i spill. Jeg har bare en 980 å det holder egentlig lenge for min del.

Jeg ofrer gjerne litt grafikk for å få stødige 120fps. Spiller for det meste first person shooters å da er ikke grafikk så viktig som høy fps. I BF4 kjører jeg alt på low utenom Mesh quality som jeg har på ultra, samt at jeg kjører på med 150% resolutin scale. I rpg spill så er det jo kjekt å kunne kjøre grafikken opp på maks å der trenger man ikke nødvendigvis så høy fps, bare jeg holder meg over 60fps så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

2x970 vil selfølgelig yte bedre enn et 980 i spill. Jeg har bare en 980 å det holder egentlig lenge for min del.

Jeg ofrer gjerne litt grafikk for å få stødige 120fps. Spiller for det meste first person shooters å da er ikke grafikk så viktig som høy fps. I BF4 kjører jeg alt på low utenom Mesh quality som jeg har på ultra, samt at jeg kjører på med 150% resolutin scale. I rpg spill så er det jo kjekt å kunne kjøre grafikken opp på maks å der trenger man ikke nødvendigvis så høy fps, bare jeg holder meg over 60fps så er jeg fornøyd.

970 vil yte endel bedre ja, og siden jeg skaffer med 144Hz skjerm så trengs det,

 

Bf4 er enklere å spille på de settingsene, blir enklere og spotte, men jeg liker å ha alt på ultra jeg^^

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Ja. Va skal jeg si? Selv om jeg på en måte snakket meg i mot om å kjøpe et gtx 980 i vinter, endte jeg opp med å kjøpe et msi gtx 980 ti her om dagen :wee::w00t:. Fikk kortet i dag, men har enda ikke fått testet det ut pga. jobb. Har også allerede bestilt vannblokk og backplate til kortet. Så tenkte at dersom kortet presterer bra, vannkjøler jeg det.

 

EDIT: ja da er kortet testet og klarte å få en stabil oc på 1480 MHz på core clock noe jeg er meget fornøyd med. Dette var også på stock volt :)

Endret av sunnySR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...