Profofon Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg har begynt å kikke på denne telefonen, og har lagt merke til at den kan tilkobles USB enheter. Vil det si at det kan kobles til eksterne harddisker? Har sett litt rundt på butikker som selger eksterne Hd'r og der la jeg merke til at de hadde en del system krav. Det jeg lurer på er om noen vet om det går å koble til ekstern HD, selv om det står at de krever Windows ++? Har tenkt til å kjøpe telefonen hvis den har kommet over jul. Genial mobil! Takk for alle innlegg! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jada, kjempegenial mobil. Men det hjelper jo ikke når det ikke går an å kjøpe den... Jeg ville hadde ikke giddet å brydd meg om den før den er i butikken, hvis den noengang kommer så langt. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 tvilsomt at den kommer i butikken... de skal rigtig nok begnne p selge den fra hjemmesiden (www.neonode.com) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå