Matryoshka Doll Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 noen av dere har hørt om appen fling. jeg lurte bare på hvor ofte dere får "flings"? for jeg for aldri noen..... er der en knapp til å last inn flings/oppdatere? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Prøvde det en uke for litt siden, fikk vel sikkert 200+ flings på den tiden, sendte ut kanskje 5-10 flings. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 hmmm, har sendt 3 flings.......................................................................................... noen måte du oppdaterte på eller??? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hvor lenge har du ventet på fling? Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 første sendte jeg vel for 1-2 timer siden Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 der fant jeg det når har jeg fått flings frå batman slå den Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Drog bare alt opp i steden for ned som på snapchat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå