ExpensiveGameFinder Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Hei keg bygde i dag meg en pc, med specs som står i signaturen min, for dere mobil brukere her er specsa i7 4790k Crucial Ballistix sport 8gb Gigabyte z97x gaming 3 Evga gtx 970 sc acx 2.0 Corsair Obsidian 450D Kingston v300 120gb Seagate barracuda 1tb Evga supernova 750g2 Noctua nh-d15 Men nok om det, her kommer fortivlelsen. Jeg bootet pcen for første gang og fikk inn i bios, den fikk opp kingston, seagate og dvd rw. Så jeg begynte og innstalere windows 8.1 på den. Den fant to disker og jeg valgte den minste som er ssden. Da jeg kom inn på windows og trykker på "denne datamaskinen" kommer bare ssd'en opp under hardisken, ingen hdd på 1tb kommer opp. Så kan ikke beuke den. Men trykker jeg på enhetsbehandling der alle delene kommer opp, vises den, der det står aktiv, funker, up to date(selvom det står driveren er fra 2006) og jeg kan høre den. Men det er altså ingen hardisk som hetter D: bare C: Så har noen løsningen på dette, eller er det en ødelagt del etc?? Takker for alle svar. Endret 7. januar 2015 av ExpensiveGameFinder Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Du må opprette filsystem før den vises under min datamaskin. Du kan opprette filsystem ved å høyreklikke på datamaskin og velge datamaskinbehandling. Deretter går du til diskbehandling og oppretter filsystem på den aktuelle disken. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Hva gjør jeg nå? Fant ikke det du sa :/ Endret 7. januar 2015 av ExpensiveGameFinder Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Du er på riktig sted. Nå høyreklikker du bare der det står "931,51GB utildelt" og velger "new simple volume". Kan hende du først må høyretrykke på Disk1 for å opprette partisjonstabell. 2 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Ok prøvde dette nå og det funket! tusen takk!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå