Gå til innhold

Forslag til guttetur (19år)?

Anbefalte innlegg

Hei,

i sommer skal jeg og gutta på guttetur. Vi er 19 år, og i fjor ble det bare storbytur.

Vi er ute etter en plass som ikke nødvendigvis er av de tyngste partyplassene, men der må selvfølgelig være et brukbart+ uteliv, samt at det er ting å finne på der.

Finnes det noen her inne som har tips? Setter pris på innspill! Vi tenker type 10-14 dager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten å være noen syden-ekspert må jeg si jeg koste meg stort på Skiathos i 14 dager da jeg var 18. Koselig liten øy med flyplass, tusen strender og greit uteliv. Er du ute etter noe annet enn bading og drikking kan jeg se for meg at det finnes bedre alternativer.

Lenke til kommentar

Hva med Tyrkia?
Vertfall veldig billig og reise dit, og man kan ha det både rolig ferie og en ferie med mye party.

Var i Alanya i fjor, fin plass, men mye innkastere. Var der med min kjæreste og kommer nok ikke til å dra dit på parferie igjen, men en vennegjeng tror jeg hadde vært gøy der. Det meste er billig der, billig å reise dit og mange partymuligheter. Bo gjerne litt fra sentrum, f.eks Oba og ta buss inn i Alanya by for festingen

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...