Jonas99999999 Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Hei ! Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny mikrofon / headset . Har et ganske bra headset , men mikrofonen er helt elendig . Har sett litt på en Samson c01u , men mange av vennene mine mener et Logitech g35 headset ikke er så mye dårligere på lyden ? Takk for hjelpen ☺️ Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 16. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2015 Skal du ha headsett med ordentlig lyd, kjøper du Beyerdynamic dt770 pro. Hadde g35 selv, samt mange andre gamingeadsett, men alle er bare bullshit i sammenligning med dt770 i lydkvalitet både i spill, film og musikk. Mic kjøper du på biltema til 20kr. Funker fjell og stemmen din er klar og tydelig i den. Ta en strømpe, skjær av og teip rundt, så har du støydemping også Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2015 Skal du ha headsett med ordentlig lyd, kjøper du Beyerdynamic dt770 pro. Hadde g35 selv, samt mange andre gamingeadsett, men alle er bare bullshit i sammenligning med dt770 i lydkvalitet både i spill, film og musikk. Mic kjøper du på biltema til 20kr. Funker fjell og stemmen din er klar og tydelig i den. Ta en strømpe, skjær av og teip rundt, så har du støydemping også Derfor har man qpad 1339/beyerdynamic mmx300. Dt770pro MED god mic Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2015 Derfor har man qpad 1339/beyerdynamic mmx300. Dt770pro MED god mic Men jaggu betaler du ikke blodpris (1000kr) for den mikrofonen og da. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2015 Derfor har man qpad 1339/beyerdynamic mmx300. Dt770pro MED god mic Men jaggu betaler du ikke blodpris (1000kr) for den mikrofonen og da. Hva så, det er digg å ha ferdig pakke Man kan bestille modmic, men da må man mekke selv. Siden tiden min er mye verdt, så blir det billigere å kjøpe "full pakke" med en gang. Perfekt resultat er man garantert også Kan jo fortelle at man får med et usb lydkort også, samt en bag til dem Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 18. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2015 Siden tiden min er mye verdt, 14 970 innlegg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå