fersking Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hei. Trenger ett enkelt tegneprogram der eg kan hente inn pdf fil eller dwg filer som det kan sittes symboler og tekst på, altså det skal settes symboler og tekst oppå eksisterende tegning. Mye av det som trenger symboler etc er typiske plantegninger. Programmet må være enkelt og raskt. Vet ikke om adobe pro fikser dette? Eventuelle link til billige program eller gratis program mottas med stor takk Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Last ned en trail på en av Corel Draw programmene som er i nedslagsfeltet. År og dag siden jeg har brukt det selv, men da var det i alle fall en kraftig pakke. Rimelig sikker på at det skal funke. Endret 10. januar 2015 av vidor Lenke til kommentar
fersking Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Er det kompatibelt med pdf filer, tenker å ha mulighet til å tegne direkte oppå en pdf fil...? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Det ville overraske meg stort om det ikke er i stand til å eksportere og importere et så viktig format som pdf. Lenke til kommentar
stevehall Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Har brukt Corel Paint noen ganger, og kan anbefale det på det sterkeste Men det koster vel en del hvis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 http://www.hongkiat.com/blog/free-pdf-annotation-tools/ Hvis målet er å skrible litt og lage notater i PDF filer... Lenke til kommentar
legume Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Pixlr, Pickmonkey. Dette innlegget gir mer: http://mashable.com/2013/07/22/free-image-editors/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå