Gothminister Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Denne kronikken av Per Fugelli synes jeg det er verdt å lese og tenke over. De tyngste rusmiddelavhengige har alltid vært mine hjertebarn og det er skremmende godt skrevet av Fugelli om hvordan disse behandles av statens menn i uniform. I dagens velferds Norge. Ikke for at dette er nytt for meg, jeg har selv i mange år jobbet med denne gruppen. Fugelli bør vekke enkelte av oss og få oss til og vurdere våre standpunkt. http://www.vg.no/nyheter/meninger/narkotika/kronikk-mishandling-av-pasienter/a/23368670/ 3 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 har du en tl;dr? Hva menes? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 har du en tl;dr? Hva menes? Tl;dr = too Long, didnt read. Fuggeli skriver mye vettig. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 sammendrag Vitsen er å få Fugellis beskrivelse av den virkelighet han observerer. Få beskriver det så godt som han, med følelse og innlevelse. Jeg vil ikke en gang forsøke. Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 har du en ts.,`\wmn´´exv¤pri? jeg mener altså too short, want more now, extended version please respond immediately (mener ikke å være ondskapsfull, men jeg forsto heller ingenting av forkortelsen) 2 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 God kronikk! "Disse menneskene mangler ikke viljestyrke. De har bare hatt så mye å bruke den opp på." Det er også et perspektiv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå