d3vil87 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hei! Jeg har per dags dato en 2007 modell VW Golf 1.9 TDI med DSG girkasse. Denne skal jeg snart legge ut for salg, og i den forbindelse så lurte jeg på hvordan jeg kan finne ut hvilken type/modell min Golf er? Tenker da om det er en comfortline, sportline, highline osv. Husker at det stod ingenting om det når jeg kjøpte den selv, så sånnsett så er det vel ikke veldig viktig og nevne i annonsen, men tenkte det kunne være greit og slenge med likevel. Er det noen plass på nettet der kanskje alle VW Golf biler står listet opp med hva de forskjellige var utstyrt med i eksempelvis 2007? Eller hvis noen her er ekspert på VW, så kan jeg også legge ved bilde av bilen om ønskelig :-) Håper på svar! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Vet ikke om det er noen eksperter her inne som kan finne ut av det, men ellers bør det være en smal sak å søke seg frem til for en VW-forhandler. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Enkel løsning....dette er spesifisert på din forsikringsavtale Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Enkel løsning....dette er spesifisert på din forsikringsavtale Står ikke i min forsikringsavtale. Jeg har riktignok ikke en Golf, men en (bruktkjøpt) Amarok, som også leveres i forskjellige utstyrsnivåer; Basic/Trendline/Highline -men jeg har resonnert meg fram til hvilket nivå den er ut fra utstyret... Endret 8. januar 2015 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Pm meg reg nr så skal jeg slå det opp i systemet (jeg jobber for Møller). 3 Lenke til kommentar
Selle Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Dette står normalt på lappen som er klistret fremme i seviceheftet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå