Hansoen Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Er vel like relevant som din siste setning, tenker jeg meg. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Du snakker om at man ikke kan kontrollere hvem man forelsker seg i (sant nok det), men det er særdeles lite relevant i forhold til det vi diskuterer i denne tråden. Tråden handler om at TS er litt keen på en dame som er i et forhold og lurer på hvordan han skal handle. Synes det er veldig rart at du ikke ser dette. 3 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Det var en bisetning, og tilåmed et svar på noe du sa, som var like lite relevant. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Det var verken en bisetning eller et svar på det jeg skrev, og det er det jeg reagerer på (i tillegg til at det ikke har noe med trådens tema å gjøre). Det ble litt god dag mann økseskaft. Men tullete å legge seg på dette diskusjonsnivået. Vi får se om det kommer noen andre innspill som er verdt å kommentere. 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Retorisk spørsmål til Hansoen; ville du brydd deg om en venn av deg stakk av med kjæresten din, ville det ha hatt noe å si for vennskapet deres? Endret 11. januar 2015 av dobermannoslo 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Det var verken en bisetning eller et svar på det jeg skrev, og det er det jeg reagerer på (i tillegg til at det ikke har noe med trådens tema å gjøre). Det ble litt god dag mann økseskaft. Men tullete å legge seg på dette diskusjonsnivået. Vi får se om det kommer noen andre innspill som er verdt å kommentere. Du reagerer på at jeg svarer på at du ikke kan skjønne hvorfor noen kan forelske seg i noen som ligger med en annen? Greit det. TS, uansett, gjør det du føler for, det er det eneste rette uansett. Lykke til. Retorisk spørsmål til Hansoen; ville du brydd deg om en venn av deg stakk av med kjæresten din, ville det ha hatt noe å si for vennskapet deres? Brydd meg? Helt sikkert. Klandra han for å gå for det han ville ha? Ikke i det hele tatt. Hadde vi vært venner etterpå? Sikkert ikke. Akward i alle tilfeller. edit: dobbelpost Endret 5. februar 2015 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Retorisk spørsmål til Hansoen; ville du brydd deg om en venn av deg stakk av med kjæresten din, ville det ha hatt noe å si for vennskapet deres? Hadde vi vært venner etterpå? Sikkert ikke. Hvorfor ikke? Det hadde jo vært tydelig at kjæresten din ikke var happy siden hun dumpa deg, og siden det i følge deg er helt naturlig at kompisen din kunne forsynt seg med kjæresten din så hadde ikke du noen grunn til at dere ikke kunne ha vært venner. Eller kanskje du bare skal innrømme at kompisen din hadde vært en dust, og at det er galt å sabotere forhold? 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Nå er jo det også på siden av diskusjone, når TS ikke har nevnt om han og kjæresten til hun er venner eller ei. Det er bare dere som vil ha det inn der, for da er det lettere å dra douche-kortet, noe jeg forsåvidt er enig i. Er du bestevenn med en, er det kanskje ikke verdens beste ide å bøffe dama hans, for vennskapets skyld. Men det er jo ikke greia her uansett, så det blir en faktor som ikke er relevant for denne diskusjonen. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Det er ikke på siden når han stiller disse spørsmålene for å finne ut om du virkelig mener at dette er greit eller ikke. Jeg vil heller mene at det er potensielt oppklarende spørsmål. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Greit, da oppklarer vi(selv om det er helt OT.) Hadde jeg lagt an på dama til min bror? Nei. Hadde jeg lagt an på dama til en venn? Nei. Hadde jeg lagt an på dama til en random person jeg ikke kjenner? Ja. Oppklart nok for deg? Jeg vet ikke om fyren er TS sin bror, far, venn eller ikke kjenner han. Ingenting tilsier at det er noen nær relasjon her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå