RandomDude123 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Hei, jeg er en gutt på snart 16 år og skal kjøpe meg en ny stol. Jeg er en ganske tynn person som er ca 1.80 høy, og ca 60 kg. Så nå vet dere hvilken kroppsfasong jeg ca har, så det ville vært fint om dere kunne hjelpe meg å finne den "perfekte"stolen. Jeg har ikke noe budsjett, men ser etter de beste stolene 2k-3k. Har sett på DXracing stolene, men vet ikke hvordan jeg skal velge. Setup farge: Rød og svart. Hvilken anbefaler dere av disse? http://www.netonnet.no/search?query=dxracer Tusen takk for hjelp! ! Endret 7. januar 2015 av RandomDude123 Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 husk å kjøp en av dx sine stoler med smal ramme hvis du skal ha dx. sjekk hjemesiden til dx og søk litt på youtube Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Spekulerer på det samme selv. Står i mellom en DXRacer og en av alternativene til AKRacing (Komplett). Erfaringer tas i mot med stor takk. Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) For din kroppsform er det F, D eller R serie du skal ha.Du finner en grei oversikt over modellene på deres hjemmeside www.dxracer.net Endret 30. januar 2015 av bruker-293283 Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Mulig seint svar, men fant en solid stol på skeidar. Den heter racer et eller annet. Mye mer komfortabel enn alt annet jeg har sett i 4 andre butikker. Håper det hjalp! Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Dobbel post. Endret 9. februar 2015 av MatseMats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå