anonym7777 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Besteveninna mi fyller snart 19 år, og jeg vil gi henne noe litt personlig men samtidig noe hun kommer til å få bruk for. Noen tips? edit: dobbelpost Endret 5. februar 2015 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) dildo evt. noe fint du har strikket. Votter f.eks... eller lue.... hadde jeg blitt glad for i alle fall. Endret 8. januar 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Fotobok kan være et alternativ om dere har vært mye sammen (bilder fra oppvekst, turer, ferier ...) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Vi ga venninna vår en dildo, hun ble veldig glad, ettersom hun hadde lyst på BBC. Lenke til kommentar
anonym7777 Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2015 Fotobok kan være et alternativ om dere har vært mye sammen (bilder fra oppvekst, turer, ferier ...) Ja, har startet på en fotobok, men tenkte noe lite utenom også kanskje? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Ironien i å spørre fremmede mennesker på internett om hva som er personlig mellom deg og venninnen din. 5 Lenke til kommentar
anonym7777 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Ironien i å spørre fremmede mennesker på internett om hva som er personlig mellom deg og venninnen din. Grunnen for jeg spurte var fordi jeg ikke mente sånn personlig mellom meg og henne, det vet jo ikke dere. men slik som de oppfor foreslo feks en fotobok. Slike tips var det jeg søkte etter. Som sagt har jeg en fotobok til henne, men tenkte også på noe vi kunne finne på sammen osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå