Pølsebrød Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hei, skal ha tentamen på fredag, føler jeg har grei kontroll på stoffet. Hvordan kan jeg forbrede meg mer? Noen som har gamle tentamner eller oppgaver fra kap 1-5 i Sinus 1T? Finner bare eksamner. Gjort de fleste oppgavene i boka. Noe annet jeg lurer på er, hvordan fører jeg meg bra i matte og i oppgaver der jeg bruker geogebra? Hva er det som drar opp? Bør jeg ta alt. framgangsmetoder? Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Gjør oppgaver på ndla.no, samt kontrollspørsmål fra sinus sine nettsider Du kan også forberede deg ved å se videoer på http://campus.inkrement.no/Home/Thues1. Lenke til kommentar
papegøya Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Beskriv hele tiden hva du gjorde på GeoGebra, og deretter svaret. Del det gjerne etter punkter, slik at det blir enklere å forstå hva du har gjort. Dette er spesielt viktig på eksamen Endret 9. januar 2015 av papegøya Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå