slettmeg32232 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Det siste året har jeg blitt veldig interessert i fotball og har lyst til å prøve meg. Jeg har ikke spilt fotball tidligere. Går Idrettsfag med Toppidrett så trener veldig mye styrke og kondisjon. I en gymtime der vi hadde fotball spurte en fotballtrener om jeg gikk på fotball også nevnte han om jeg vil bli profesjonell. En kompis syns jeg hadde bra ferdigheter når jeg klarte å drible meg forbi 3-4 personer. Jeg er 198 cm høy og veier rundt 86 kg. Burde jeg melde meg inn i et lag eller er det for seint? Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 For sent for hva da? Det viktigste er jo at du synes det er gøy, og fotball er såpass populært at det er mulig å finne et lag å spille på nesten uavhengig av hvor god/dårlig du er. Men gitt at du har talent og fysikk for det, tror jeg nok du skal kunne klare å trene deg opp til å spille på et ganske høyt nivå i Norge, uten at det nødvendigvis vil si at du kan leve av det. Lenke til kommentar
slettmeg32232 Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 En i klassen min fortalte meg at det er for seint å lære seg fotball i min alder. Også at man må starte som veldig ung. Men om det stemmer vet ikke jeg, alle er forskjellige. Er villig til å jobbe veldig hardt for å komme på et høyt nivå! Lenke til kommentar
aQlol Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Kjør på, man trenger ikke finte som Ronaldo for å være god. Godt overblikk og sikker pasningsfot er tingen Lenke til kommentar
Mikkel88 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Kom i gang - det er sjovt, også om man ikke er pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå