genesis Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 har ett gf4 ti4200, og lurer på om det er mulig å flashe dette? forstår det slik at i radeon serien er det ofte bare instuksene som skiller korta, er det ikke noen som har lagt nye/forbedrede instrukser til geforce 4 serien også? er det mulig? eventuellt, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ti4200-serien er det vel ikke laget noen nye oppdateringer for å flashe de til noe høyere, men som regel er det ikke noe problem å overklokke et ti4200 til Ti4400-hastighet, og noen ganger også Ti4600. Dette kan enkelt gjøres i driverprogrammet til NVIDIA. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 , men jeg tenker spesiellt i retning av nye instrukser. er det også instrukser som skiller kortene i ti-serien? jeg har pr. i dag klokket maks med min kjøling, men kunne ikke nye instrukser ha ført til bedre ytelse? hvor ligger disse instruksene på skjermkortet (en slags bios?) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 , men jeg tenker spesiellt i retning av nye instrukser. er det også instrukser som skiller kortene i ti-serien? jeg har pr. i dag klokket maks med min kjøling, men kunne ikke nye instrukser ha ført til bedre ytelse? hvor ligger disse instruksene på skjermkortet (en slags bios?) Forskjellene mellom GF4 Ti-kortene er utelukkende frekvens (og dermed også gjerne minnebrikker, kjøleløsning osv, men dette har bare med frekvensen å gjøre). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå