ForumTrollet123 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hei! Viste ikkje heilt kor eg skulle legga ut denna, men var til slutt her ;-) Skal selga brukt ps3 og spel til nokon kompiser og lurer på kor mykje eg kan få for det. PS3 (3-4 år gammel) Fifa 15 (nesten heilt nytt) Fifa 14 Fifa 13 Fifa 12 Watch Dogs Battlefield 4 Battlefield 3 Call of Duty Mw3 Far Cry3 Destiny (ikkje brukt) Assasin creed Black Flag Need for speed The run GTA V GTA IV Spela og konsollen er godt tatt vare på og ikkkje ei einaste ripa i spela. Tusen takk vist nokon kunne hjelpt meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Ta en titt på Finn.no og se hva ting ligger på. Ignorer de dyrere og sleng på en kompisrabbatt. Det er nå hvertfall min strategi. Lenke til kommentar
ForumTrollet123 Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Einig i det men har ikkje lyst å selge det for billig heller. Har tross alt brukt ein del peng på det Lenke til kommentar
ForumTrollet123 Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Me snakka om 1000 kr for ps3, fifa 15 og gta v. Og 850 kr for resten av spela. Føler dette er litt vell billig. Ka synst dere? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Et problem er at PS4 og Xbone har kommet for fullt. Folk gidder ikke gi mye for PS3 da. Og jeg har ikke sjekket men vil ta en kvalifisert gjetning på at det er mange PS3-er til salgs for tiden. Lenke til kommentar
ForumTrollet123 Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Mhm er fullt klar over det, men det er jo mulig å få litt for det? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Det er markedet som styrer prisen. Det kommer du ikke utenom. Du kan selvfølgelig prøve å selge den overpriset men det vil ikke bli lett. Du bør se på finn.no og sette en pris i forhold til de du finner der. Og du må se det fra kjøpers ståsted. Hvorfor skal de gi mer for akkurat din konsoll? Lenke til kommentar
Kalaz Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Hei! Kan gjerne hjelpe til! Men kunne du gitt noe mer info om ps3en? Modell (som lagrinsplass/hvilken type: slim etc?) Følger det ellers med noe ekstrautstyr som kontroller (eventuelt hvor mange?) ellers noe annet? Utenom det kan jeg prøve og gjøre et regnestykke og ser hva jeg kommer fram til! mvh Heinza7! Endret 7. januar 2015 av Heinza7 Lenke til kommentar
ForumTrollet123 Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Har våre inne på finn og sett, men er fortsatt veldig usikker. Nokon som har peiling på priser? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Føler dette er litt vell billig. Ka synst dere? Mhm er fullt klar over det, men det er jo mulig å få litt for det? Har våre inne på finn og sett, men er fortsatt veldig usikker. Nokon som har peiling på priser? Om du allereie har sett kva som ligg på Finn har du vel ein idé om kva ei slik pakke går for. Underprising av elektronikk er ikkje noko bruktmarknaden på Finn er kjent for, eg vil nok heller seie at det er den dyraste opne bruktmarknaden me har. Du "føler" at 1850 er for lite. Kva er prisen du kan leve med? Legg den ut for det og sjå kva som skjer. Får du ikkje napp kan du ta det som eit hint, eller vurdere at bruksverdien er høgare enn ein lågare salsverdi. Om eg ikkje tek feil finst omtrent alle spela til PS4/XbOne, nokre som oppfølgjarar. Det er ikkje noko særegent ved denne samlinga. Om eg var interessert i desse spela og skulle kjøpe konsoll i dag hadde eg ikkje lagt 50% av nyprisen av ein PS4 på bordet for å få ein brukt PS3. Eg hadde brukt dei pengane på å skaffe ein PS4, ferdig med det. At du har brukt "ein del peng" på det bryr ikkje marknaden seg om. Min feite 40GB-PS3 er ikkje meir verdt enn ein nykjøpt PS3 nanoslim (eller kva dei heiter no til dags), sjølv om min hadde ein høgare kjøpspris då eg kjøpte den. Om du vil få mest mogleg igjen av kjøpesummen, og likevel selje til ein "rettferdig" pris, er du for seint ute. Du måtte ha solgt før PS4 kom, eller rundt release til ein som bare var bittelitt interessert i PS4. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Me snakka om 1000 kr for ps3, fifa 15 og gta v. Og 850 kr for resten av spela. Føler dette er litt vell billig. Ka synst dere? Det var ekstremt billig, ps3 koster 1000kr ny, kanskje mindre. spill er ikke verd mer enn 50kr for de populære. Lenke til kommentar
ForumTrollet123 Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Ja konsollen er ein 120 g slim. Følger med ein kontroll Lenke til kommentar
ForumTrollet123 Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Har enda ikkje fått svar på om 1850 totalt for alt sammen er bra eller dårleg? Lenke til kommentar
ForumTrollet123 Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Trenger eigentleg svar litt kjapt anngåande pris for selger eventuelt i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 bra for deg, dårlig for kjøper. Lenke til kommentar
ForumTrollet123 Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2015 Meiner du at eg gjer eit bra salg? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Konsollen hadde jeg gitt 600 for når det gjelder spilla så hadde jeg gitt 250 for hver av Fifa2015, Destiny, Watchdogs. FarCry3 og 200 for GTA V men de andre spilla vill jeg ikke gitt mere en maks 100 kr pr stk, atskillig lavere jo eldre tittlene er. Fifa 14,13 og 12 ville jeg ikke gitt noe for for hva skal man med de når man allerede har det nyeste? En annen ide er å høre hvor mye du ville fått fra feks Gamestop Endret 8. januar 2015 av Whackedorange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå