Jod-R Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Tøttatoppen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Majestetisk og fint gjengitt fjelltopp dette. Klare farger, og detaljer i de mørke partier kommer også godt fram. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Fint perspekiv du har fått her, der Tøtta reiser seg mot himmelen. Litt nysgjerrig på navnet. hvis det er som jeg tror, refererer det til kallenavn vi har på jenter i Nord Norge? Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2015 Majestetisk og fint gjengitt fjelltopp dette. Klare farger, og detaljer i de mørke partier kommer også godt fram. Vennlig hilsen Ragnar Takker Fint perspekiv du har fått her, der Tøtta reiser seg mot himmelen. Litt nysgjerrig på navnet. hvis det er som jeg tror, refererer det til kallenavn vi har på jenter i Nord Norge? Takk for kommentaren. Hva navnet angår så må jeg være ærlig og si at jeg ikke har gitt det så mange tanker, men som du sier så kan den være en referanse til jenter. Det har også navnet Rombakstøtta. Fant på wikipedia at det bor et troll i Tøttas dal, så kanskje trollet heter Tøtta eller noe i den duren. http://no.wikipedia.org/wiki/T%C3%B8tta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg