Mixture Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Shit dobbel post her... Lenke til kommentar
Dumuzi Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 "EMS Free Surfer mk II" er et annet gratis alternativ Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Popupstopper pro!! Det er barskt! Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 http://www.panicware.com/product_psfree.html Bruker dette programmet,gratis og effektiv.Men jeg tror at hvis du får opp reklame uten å være på nettet,så er den ikke effektiv. Hadde en kamerat som fikk sinnsyke mange popup selv når explorer var stengt,hjalp ikke noe særlig med popup killer da. Har brukt i 2 år og er storfornøyd med den. Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ad-muncher er jo bare råbra! Den spiser omtrent ALLE ads, inkludert non-popups! Men uten at du må holde inn CTRL osv. for å få opp nye vinduer eller når du skal delta i popup polls! og har innebygd proxy support! Takk for tipset! *grin* Ad-Muncher anbefales alle! Download Ad-Muncher Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Opera 7.2 er løsningen på ALLE problemer. Kongen på haugen. Har ikke prøvd Mozilla, men Opera VS IE6 er omtrent som Notepad VS Textpad... Lenke til kommentar
shahin Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ad-muncher er jo bare råbra! Den spiser omtrent ALLE ads, inkludert non-popups! Men uten at du må holde inn CTRL osv. for å få opp nye vinduer eller når du skal delta i popup polls! og har innebygd proxy support! Takk for tipset! *grin* Ja, fant Ad-Muncher etter å ha prøvd kanskje 10 ulike programmer. Det jeg digger med det er at man installerer det etter XP install og glemmer det for alltid, det gjør jobben perfekt uten å plage deg. Selv velger jeg å fjerne all reklame, bl.a. fra VG og hw.no, men mange vil f.eks. se komplett ads på hw.no forsiden osv, no problem Anbefaler virkelig dette programmet, jeg har prøvd de fleste som er anbefalt i denne tråden men Ad-Muncher er BEST! PS: Den fjerner ads fra tredjepartsprogrammer også, så ikke si opera er løsningen på alle problemer... Opera fikser ikke 50% av funksjonene Ad-Muncher har engang (kazaa/dc osv). Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 hmm på VG får jeg fremdeles noen ads... Møt Gaute tett på nett øverst, masssse på venstre side, og på bånn VG gavetips. Men det er også flere som er fjernet *grin* Men det er uansett popups som er verst. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 hmm på VG får jeg fremdeles noen ads... Møt Gaute tett på nett øverst, masssse på venstre side, og på bånn VG gavetips. Men det er også flere som er fjernet *grin* Men det er uansett popups som er verst. Det er ikke en ad Men hvis du vil fjerne det er det jo ikke noe problem, trengs bare litt konfigurering. PS: Håper Gaute dør. Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 hmm, jeg har litt problem med mailen nå... hvordan konfigurerer man Muncher til ikke å tulle med den? Jeg finner ikke riktig tab... PS: Håper Gaute dør. Håper Ansar Al Islam angriper Idol 2 jeg Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Dette programmet er og meget bra: Spywareblaster. Men det skanner ikke hd'en din for kjente adware/spyware, men legger seg i systemet som en slags besyttelse. Så les grundig før du installerer det. Ps er gratis. Selv bruker eg popupcop til popup dritten, norton tar seg av mye av reklame bannerne. Så eg er ikke plaget lenger med dritt som eg ikke vil se selv. Bruker spy sweeper, ad-aware plus til å fjerne spionene + spyboot search & destroy. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 http://toolbar.google.com/ Den er genial Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Selv bruker jeg pop-up stopper pro,og den funker veldig bra. Er det en side du ikke vil stoppe pop-up'en på er det bare å holde inne ctrl. De har en gratis versjon oxo. Burde ikke være vanskelig å finne på download.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå