Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

trenger en god popup killer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ad-muncher er jo bare råbra! Den spiser omtrent ALLE ads, inkludert non-popups!  :lol:   Men uten at du må holde inn CTRL osv. for å få opp nye vinduer eller når du skal delta i popup polls! og har innebygd proxy support! Takk for tipset!  *grin*

Ja, fant Ad-Muncher etter å ha prøvd kanskje 10 ulike programmer. Det jeg digger med det er at man installerer det etter XP install og glemmer det for alltid, det gjør jobben perfekt uten å plage deg. Selv velger jeg å fjerne all reklame, bl.a. fra VG og hw.no, men mange vil f.eks. se komplett ads på hw.no forsiden osv, no problem :) Anbefaler virkelig dette programmet, jeg har prøvd de fleste som er anbefalt i denne tråden men Ad-Muncher er BEST! :love:

PS: Den fjerner ads fra tredjepartsprogrammer også, så ikke si opera er løsningen på alle problemer... Opera fikser ikke 50% av funksjonene Ad-Muncher har engang (kazaa/dc osv).

Lenke til kommentar
hmm på VG får jeg fremdeles noen ads... Møt Gaute tett på nett øverst, masssse på venstre side, og på bånn VG gavetips. Men det er også flere som er fjernet  *grin* Men det er uansett popups som er verst.

Det er ikke en ad :p

Men hvis du vil fjerne det er det jo ikke noe problem, trengs bare litt konfigurering. PS: Håper Gaute dør.

Lenke til kommentar

Dette programmet er og meget bra: Spywareblaster. Men det skanner ikke hd'en din for kjente adware/spyware, men legger seg i systemet som en slags besyttelse. Så les grundig før du installerer det. Ps er gratis.

Selv bruker eg popupcop til popup dritten, norton tar seg av mye av reklame bannerne. Så eg er ikke plaget lenger med dritt som eg ikke vil se selv.

Bruker spy sweeper, ad-aware plus til å fjerne spionene + spyboot search & destroy.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...