Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Nå gidder jeg ikke lese alle 61 sidene som er skrevet, men som sikkert flere av alle her har sagt. IKKE TA ALLE UNDER EN KAM. Trodde virkelig folk var smartere. Dere er jo her foran en skjerm, foran et diskusjons forum, sikkert myndige og, hvorfor tenker dere ikke klart?

 

Du faller ikke for egen påstand og tar alle under en kam?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

 

 

 

 

 

Første post i den tråden er som første post i denne tråden meget populær. Det overrasker ikke meg om det kommer et nytt angrep fra høyreekstremister eller nynazister. Noen av dem er nok mye mer forsiktige etter 22.07.2011, men vær du sikker på at de finnes også her inne.

 

Nå er ikke et angrep fra disse spesielt farlig for samfunnet. Det rammer først og fremst deres fiender. Utfordringen er radikal islam som kan ramme alle.

 

 

Så høyreradikalismen og nazismen kan ikke det? Du ser vel ikke litt statisk på samfunnet, eller passer det som hånd i hanske med din agenda?

Lenke til kommentar

 

Ok, så om han var definert som en fiende av Norge på bakgrunn av hans uttalelser, og dermed en fare for rikets sikkerhet, hadde du enda vært like prinsippfast?

Hans uttalelser? Det driter jeg i hva han sier. Den dagen du forbyr meg min ytringsfrihet til å si akurat det jeg vil, den dagen blir jeg radikal islasmist!

 

Det er ikke snakk om at noen tar fra meg retten til å si akkurat hva jeg måtte ønske.

 

 

Også i det samfunnet jeg forespeiler hadde du kunnet det. Man kommer seg ikke unna det faktum at du ikke er en trussel for den norske befolkningen som en radikal Islamist potensielt kan være, derfor kan du kjøre på. Jeg vil nødig gå glipp av gullkorn som "Jeg drepte Jesus med øks!"

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så høyreradikalismen og nazismen kan ikke det?

 

De kan. Men stort sett angriper de andre ekstreme på motsatt side.

 

 

Så alle de som ble drept av Quisling og ABB var ekstreme? Mener du at jeg som stemmer arbeiderpartiet er ekstrem?

Lenke til kommentar

Er ikke enig i at Støre, Simonsen eller Moxnes for den saksskyld er problemet. Syntes det hele blir en farlig avsporing for hva vi faktisk står ovenfor og som vi må ta ved roten og ingen av disse politikerne eller samfunnsdebattantene er roten til rekrutteringen til ekstrem Islamisme selv om man skulle ønske de kjempet hardere og tok enda klarere avstand ifra det. Vi må være veldig klare på hvem fienden her er og ikke begynne å skyte på hverandre og dermed la Quareshi eller dommedags predikantene i Profeten Ummah få sine våte drømmer oppfylt.

 

Her er jeg enig med Thoto. Folk har ansvar for sine handlinger, og ytringer, også politikere og pressefolk, men Støres unnfallenhet og Simonsens et eller annet (hva er det hun har gjort for noe galt?) er ikke årsaken til islamisme.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så høyreradikalismen og nazismen kan ikke det?

 

De kan. Men stort sett angriper de andre ekstreme på motsatt side.

 

 

Så alle de som ble drept av ABB var ekstreme? Mener du at jeg som stemmer arbeiderpartiet er ekstrem?

 

AUF er en ekstrem ungdoms politisk organisasjon ja. Men jeg støtter aldri drap på mine politiske fiender. AP folk er bare naive.

Lenke til kommentar

 

 

 

Her er jeg enig med Thoto. Folk har ansvar for sine handlinger, og ytringer, også politikere og pressefolk, men Støres unnfallenhet og Simonsens et eller annet (hva er det hun har gjort for noe galt?) er ikke årsaken til islamisme.

 

Geir :)

 

Simonsen sprer sitt oppgulp av PK meninger som igjen påvirker mange unge. De får lite innblikk i virkeligheten og den kritiske biten som er viktig for å danne seg et eget bilde. Hun og andre er jo opptatt av å forme ungdommer, slik at de har det de mener er et riktig syn og meninger. På godt Norsk, hjernevasking. Unge mennesker må få argumenter fra begge sider. Først da kan de bygge seg opp til og ha egne meninger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

AUF er en ekstrem ungdoms politisk organisasjon ja. Men jeg støtter aldri drap på mine politiske fiender. AP folk er bare naive.

 

 

Så en stor prosent av norsk ungdom er ekstreme? Skal jeg knappe glorien i nakken på deg fordi du er en gentleman som ikke dreper dine politiske fiender. At jeg er naiv kan jeg leve med.

 

Jeg har ingen politiske fiender som jeg vet om. Jeg har venner fra hele den politiske aksen.

 

Kan det være ditt personlige problem at du ser dem du er uenig med som dine politiske fiender?

Lenke til kommentar

 

AUF er en ekstrem ungdoms politisk organisasjon ja. Men jeg støtter aldri drap på mine politiske fiender. AP folk er bare naive.

 

 

Så en stor prosent av norsk ungdom er ekstreme?

Ja, ta med SU også samt rødt så har du en herlig blanding av naiv ungdom som systematisk hjernevaskes. Men de er jo på smilekurs og lærer at alt går seg til. Bare vi er snille og humane.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

AUF er en ekstrem ungdoms politisk organisasjon ja.

 

Det synes jeg du skal begrunne, gjerne med bakgrunn i prinsipp-program eller annet. AUF er i mine øyne de mest mainstream av ungdomsorganisasjonene, sammen med Unge Høyre og KrFU. Det er knapt noen skarpe kanter på noen av dem, til ungdom å være.

 

Selv forumbestefar er mer radikal i sine meninger enn arbeiderungdommen. :wee:

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

 

AUF er en ekstrem ungdoms politisk organisasjon ja. Men jeg støtter aldri drap på mine politiske fiender. AP folk er bare naive.

 

 

Så en stor prosent av norsk ungdom er ekstreme?

Ja, ta med SU også samt rødt så har du en herlig blanding av naiv ungdom som systematisk hjernevaskes. Men de er jo på smilekurs og lærer at alt går seg til. Bare vi er snille og humane.

 

 

Min erfaring er at de ungdommene er svært reflekterte.

Lenke til kommentar

 

AUF er en ekstrem ungdoms politisk organisasjon ja.

 

Det synes jeg du skal begrunne, gjerne med bakgrunn i prinsipp-program eller annet. AUF er i mine øyne de mest mainstream av ungdomsorganisasjonene, sammen med Unge Høyre og KrFU. Det er knapt noen skarpe kanter på noen av dem, til ungdom å være.

 

Selv forumbestefar er mer radikal i sine meninger enn arbeiderungdommen. :wee:

 

Geir :)

 

Det er min subjektive mening Geir. Så har ikke noe stort behov for å diskutere det i denne tråden. AUF står for meg som en naiv totalt blåst ungdomsorganisasjon. Som sammen med sitt moderparti har mye av skylda for radikaliseringen innenfor islam. Derfor ser jeg på dem som ekstreme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

 

AUF er en ekstrem ungdoms politisk organisasjon ja. Men jeg støtter aldri drap på mine politiske fiender. AP folk er bare naive.

 

 

 

Kan det være ditt personlige problem at du ser dem du er uenig med som dine politiske fiender?

 

Jeg ser ikke på alle som fiender.

 

 

Men alle til venstre for KrF og Venstre antar jeg?

Lenke til kommentar

 

 

 

AUF er en ekstrem ungdoms politisk organisasjon ja. Men jeg støtter aldri drap på mine politiske fiender. AP folk er bare naive.

 

 

Så en stor prosent av norsk ungdom er ekstreme?

Ja, ta med SU også samt rødt så har du en herlig blanding av naiv ungdom som systematisk hjernevaskes. Men de er jo på smilekurs og lærer at alt går seg til. Bare vi er snille og humane.

 

 

Min erfaring er at de ungdommene er svært reflekterte.

 

Hvorfor er jeg ikke overrasket?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...