Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det bør iallefall være noe drøyere enn det der, ellers tror jeg PST får det fryktelig travelt om de skal snakke med alle som sier noe negativt om en religion.

 

For meg virket det som om han hadde vært i klammeri med muslimske kolleger på skolen (Sogn videregående) der han er lærer. Kanskje det var noen av dem som meldte ham. Han skiller jo etter eget sigende ikke mellom islamister og andre muslimer, og mener vi bør stanse all muslimsk innvandring til Norge.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

NRK melder at det kan ha vært opp mot 200 deltagere i marsjen. Kanskje det hjalp med min oppfordring... :wee:

 

Geir :)

 

Jeg angrer på at jeg ikke gikk. Som så mange andre tør jeg ikke, og det er bare å se hvor hardt journalister jobber for å henge ut de som tør. Spørsmålene som stilles til initiativtageren er så ledende og teite at jeg får magesår, og de klarer å finne den mest sinnsyke av alle i forkant, med "slik får vi sikkert mer av".

 

Hadde de muslimske demonstrasjonene blitt behandlet på samme måte hadde de bare intervjuet Muhayldeen Muhammad og vinklet det som at alle var som ham.

 

En annen ting jeg merket meg var den latterlig dårlige talen til motdemonstranten. Først sier han at det er helt sinnsykt å be muslimer ta ansvar for noe andre muslimer gjør (greit) for så like etter å si at "vi alle" har et ansvar for det vesten gjør, etter å ha klaget på hvor ille IS har det i Syria og Irak... ("Den Irakiske hæren begår de verste krigsforbrytelser!"). Som om ikke IS er tusen ganger verre, men han er jo opplagt sunni-muslim, så ikke et vondt ord om IS derfra. Og så en liten dose anti-Israel til slutt.

 

*Applaus*

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Nettopp slike som han der som umuliggjør en sofistikert demonstrasjon mot islams eksplosive inntreden i Europa. Slike burde blitt fortalt at de ikke bidrar positivt og bør heller holde sine unødvendige utsagn for seg selv, på den måten styrker de seriøsiteten i demonstrasjonen.

 

Som om ikke det er akkurat det media er ute etter, å stemple alle som rabiate nazister slik at de kan kneble enhver debatt.

 

Det er trist, men ikke uventet taktikk. Hadde vært gøy om de muslimske demonstrasjonene hadde blitt behandlet likt, lete seg frem til den mest ekstreme idioten og utelukkende fokusert på det...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Nettopp slike som han der som umuliggjør en sofistikert demonstrasjon mot islams eksplosive inntreden i Europa. Slike burde blitt fortalt at de ikke bidrar positivt og bør heller holde sine unødvendige utsagn for seg selv, på den måten styrker de seriøsiteten i demonstrasjonen.

 

Som om ikke det er akkurat det media er ute etter, å stemple alle som rabiate nazister slik at de kan kneble enhver debatt.

 

Det er trist, men ikke uventet taktikk. Hadde vært gøy om de muslimske demonstrasjonene hadde blitt behandlet likt, lete seg frem til den mest ekstreme idioten og utelukkende fokusert på det...

 

 

Har ikke Profetens Ummah demonstrert i Oslo? Og fått like kritisk dekning? Eller husker jeg feil?

Lenke til kommentar

Det burde ikke være noe problem for media å finne en muslim som roper snackbar mens han sier død over vesten. Men det er jo såklart verken interessant eller politisk korrekt å filme noe slikt.

 

Hva, akkurat det media gjør hver gang noen fra Profetens Ummah åpner munnen eller beveger fingrene, mener du?

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar

 

Det burde ikke være noe problem for media å finne en muslim som roper snackbar mens han sier død over vesten. Men det er jo såklart verken interessant eller politisk korrekt å filme noe slikt.

 

Hva, akkurat det media gjør hver gang noen fra Profetens Ummah åpner munnen eller beveger fingrene, mener du?

 

 

Fra den gjengen er det forventet. Jeg tenkte mer fra en tilfeldig demonstrant.

Lenke til kommentar

 

NRK melder at det kan ha vært opp mot 200 deltagere i marsjen. Kanskje det hjalp med min oppfordring... :wee:

 

Geir :)

 

Jeg angrer på at jeg ikke gikk. Som så mange andre tør jeg ikke, og det er bare å se hvor hardt journalister jobber for å henge ut de som tør. Spørsmålene som stilles til initiativtageren er så ledende og teite at jeg får magesår, og de klarer å finne den mest sinnsyke av alle i forkant, med "slik får vi sikkert mer av".

 

Hadde de muslimske demonstrasjonene blitt behandlet på samme måte hadde de bare intervjuet Muhayldeen Muhammad og vinklet det som at alle var som ham.

 

En annen ting jeg merket meg var den latterlig dårlige talen til motdemonstranten. Først sier han at det er helt sinnsykt å be muslimer ta ansvar for noe andre muslimer gjør (greit) for så like etter å si at "vi alle" har et ansvar for det vesten gjør, etter å ha klaget på hvor ille IS har det i Syria og Irak... ("Den Irakiske hæren begår de verste krigsforbrytelser!"). Som om ikke IS er tusen ganger verre, men han er jo opplagt sunni-muslim, så ikke et vondt ord om IS derfra. Og så en liten dose anti-Israel til slutt.

 

*Applaus*

 

 

Det der reagerte jeg også sterkt på. Påstanden om at at Usa driver med korstog og alt de gjør i midtøsten er i gudsnavn. Hva i helvete? Og at han kritiserer irak uten å nevne IS er jo helt hinsides fornuft.

 

Men slike løgner og meninger får selfølgelig ingen konsekvenser eller oppmerksomhet. Kan du tenke deg viss motparten hadde sagt noe slikt? Gud bedre for et feigt samfunn, jeg reiste meg faktisk opp og skrek i frustrasjon under talen hans.

 

/golfclap

 

Endret av Everket
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fra den gjengen er det forventet. Jeg tenkte mer fra en tilfeldig demonstrant.

Den gjengen som er ute og går nå er ikke mye tilfeldig. En tilfeldig etnisk nordmann kaller typisk ikke folk for muslimjævler, og en tilfeldig muslim roper typisk ikke om død over Vesten.

 

Men jeg skal ikke forstyrre offerrollen din mer. Carry on.

Endret av Sheasy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg angrer på at jeg ikke gikk. Som så mange andre tør jeg ikke, og det er bare å se hvor hardt journalister jobber for å henge ut de som tør. Spørsmålene som stilles til initiativtageren er så ledende og teite at jeg får magesår, og de klarer å finne den mest sinnsyke av alle i forkant, med "slik får vi sikkert mer av".

På samme vis som islamkritikerne påberoper seg rett til å kritisere religion så er journalistene i sin fulle rett (eventuelt plikt) til å ta tak i de mange tøvete påstandene som blir framsatt. Mange som kritiserer islam er sin egen verste fiende fordi det er så åpenbart uinformerte. Og i argumentasjonen er de så ensidig at man kan lure på om de ønsker å informere eller har en agenda bak det. De må bare grave i vei.

 

Det som trengs er kunnskapsrike debattanter som vet å formulere seg. Kanskje de er skremt bort? Eller har de skjønt at verden ikke er svart-hvit?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det burde ikke være noe problem for media å finne en muslim som roper snackbar mens han sier død over vesten. Men det er jo såklart verken interessant eller politisk korrekt å filme noe slikt.

 

Nei, og det har aldri vært mer gjennomsiktig enn i dekningen her hvordan muslimer særbehandles. Hele dekningen var bare en gedigen svertekampanje, utført på simpleste vis. Jeg skal unnskylde han idioten de klarte å finne, men selvfølgelig valgte de å utelukkende fokusere på ham. De har skremt alle normale til å være hjemme med trusler om akkurat det de gjorde i dag; å henge ut alle som deltar som rasistiske ekstremister.

 

God jobbet, PK-medier! I alle kommentarfelt og forum er det fullt av moderate folk som sier at de vil gå, men ikke tør av frykt for nettopp det som vi fikk se i dag.

 

Jeg er faktisk oppriktig provosert av måten de "dekket" det på. Skamløst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja det var nok noe av det verste som kunne skje det, å få en vaskeekte nazi som kaller reporteren "muslimjævel" på direkten :eek:

 

De MÅ uttrykkelig ta avstand ifra all form for fascisme og ihvertfall nekte nazi gjenger å få bli med, det blir jo som om en militant AKP`er skulle joine LO i arbeidertoget bare fordi det er det nærmeste de kommer sin egen ideologi.. Malplassert. Ett PR-firma til å rydde opp i de verste flokene de snubler rundt i her hadde vel heller ikke skadet.

 

Må si meg helt enig i denne kronikken: Tror høyreekstreme kan ødelegge for PEGIDA

 

Det var vel akkurat det som skjedde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

NRK melder at det kan ha vært opp mot 200 deltagere i marsjen. Kanskje det hjalp med min oppfordring... :wee:

 

Geir :)

 

Jeg angrer på at jeg ikke gikk. Som så mange andre tør jeg ikke, og det er bare å se hvor hardt journalister jobber for å henge ut de som tør. Spørsmålene som stilles til initiativtageren er så ledende og teite at jeg får magesår, og de klarer å finne den mest sinnsyke av alle i forkant, med "slik får vi sikkert mer av".

 

Hadde de muslimske demonstrasjonene blitt behandlet på samme måte hadde de bare intervjuet Muhayldeen Muhammad og vinklet det som at alle var som ham.

 

En annen ting jeg merket meg var den latterlig dårlige talen til motdemonstranten. Først sier han at det er helt sinnsykt å be muslimer ta ansvar for noe andre muslimer gjør (greit) for så like etter å si at "vi alle" har et ansvar for det vesten gjør, etter å ha klaget på hvor ille IS har det i Syria og Irak... ("Den Irakiske hæren begår de verste krigsforbrytelser!"). Som om ikke IS er tusen ganger verre, men han er jo opplagt sunni-muslim, så ikke et vondt ord om IS derfra. Og så en liten dose anti-Israel til slutt.

 

*Applaus*

 

 

Det der reagerte jeg også sterkt på. Påstanden om at at Usa driver med korstog og alt de gjør i midtøsten er i gudsnavn. Hva i helvete? Og at han kritiserer irak uten å nevne IS er jo helt hinsides fornuft.

 

Men slike løgner og meninger får selfølgelig ingen konsekvenser eller oppmerksomhet. Kan du tenke deg viss motparten hadde sagt noe slikt? Gud bedre for et feigt samfunn, jeg reiste meg faktisk opp og skrek i frustrasjon under talen hans.

 

/golfclap

 

 

 

Talen var en forsvarstale for IS og Hamas, og han fikk selvfølgelig ikke et eneste spørsmål. Hvordan kan man snakke om volden i Irak og Syria uten å nevne IS? Bare en sympatisør klarer å legge skylden på alle andre som det der... men han demonstrerer jo "mot ekstremisme" må vite.

 

Utrolig synd at de ikke klarte å få luket ut han tullingen som TV2 klarte å lete seg frem til. Dessverre var det forventet at det ville være et par slike der og, og at media ville bruke det for alt det er verdt...

 

Kvalmt. De har skremt alle normale til å holde seg hjemme...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Nettopp slike som han der som umuliggjør en sofistikert demonstrasjon mot islams eksplosive inntreden i Europa. Slike burde blitt fortalt at de ikke bidrar positivt og bør heller holde sine unødvendige utsagn for seg selv, på den måten styrker de seriøsiteten i demonstrasjonen.

 

Som om ikke det er akkurat det media er ute etter, å stemple alle som rabiate nazister slik at de kan kneble enhver debatt.

 

Det er trist, men ikke uventet taktikk. Hadde vært gøy om de muslimske demonstrasjonene hadde blitt behandlet likt, lete seg frem til den mest ekstreme idioten og utelukkende fokusert på det...

 

 

Har ikke Profetens Ummah demonstrert i Oslo? Og fått like kritisk dekning? Eller husker jeg feil?

 

 

Du husker feil, hadde de fått like kritisk dekning hadde det selvfølgelig vært avdekket mye før hva de egentlig står for, men det er først i det siste at Muhayeldeen Mohammad har fått reklamere for IS med litt forsiktige kritiske spørsmål.

 

Kan du finne en link som viser en like ensidig og manipulerende dekning?

 

Edit: skrivefeil

Endret av pifler
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men jeg skal ikke forstyrre offerrollen din mer. Carry on.

 

 

Offerrollen? Hva slags tøv er det du kommer med? Ikke akkurat uventet å få slik skyts når man kritiserer islam, men likevel.

 

Forsto du virkelig ikke hva jeg mente med innlegget mitt?

 

La meg finne frem teskjeen da:

Media fikk det til å fremstå at alle som er imot islam er slik som han fyren der, siden de intervjuet en "tilfeldig" person på gata. Hvorfor finner de seg ikke en "tilfeldig" muslim som har samme syn om etniske nordmenn?

 

Nei det tør de ikke i frykt for å generalisere muslimer.

Endret av Apox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja det var nok noe av det verste som kunne skje det, å få en vaskeekte nazi som kaller reporteren "muslimjævel" på direkten :eek:

 

De MÅ uttrykkelig ta avstand ifra all form for fascisme og ihvertfall nekte nazi gjenger å få bli med, det blir jo som om en militant AKP`er skulle joine LO i arbeidertoget bare fordi det er det nærmeste de kommer sin egen ideologi.. Malplassert. Ett PR-firma til å rydde opp i de verste flokene de snubler rundt i her hadde vel heller ikke skadet.

 

Må si meg helt enig i denne kronikken: Tror høyreekstreme kan ødelegge for PEGIDA

 

Det var vel akkurat det som skjedde.

 

Men det er jo ikke noe som heter moderate muslimer eller moderat islam, det blir jo gjentatt hele tiden? Så fyr'n har vel da rett til å omtale alle muslimer som "jævla muslimer" ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Offerrollen? Hva slags tøv er det du kommer med? Ikke akkurat uventet å få slik skyts når man kritiserer islam, men likevel.

 

Forsto du virkelig ikke hva jeg mente med innlegget mitt?

 

La meg finne frem teskjeen da:

Media fikk det til å fremstå at alle som er imot islam er slik som han fyren der, siden de intervjuet en "tilfeldig" person på gata. Hvorfor finner de seg ikke en "tilfeldig" muslim som har samme syn om etniske nordmenn?

 

Nei det tør de ikke i frykt for å generalisere muslimer.

Ja, offerrollen. Se på forrige side. 'Det er så dumt at det nesten vikrer iscenesatt'. Så snakker du om at media utnytter situasjonen for å fremstille alle som er mot Islam som nazister eller rasister.

 

Media konspirerer om å henge ut deg og de som deler dine meninger. Hva er du, om ikke et offer?

 

Og jeg må bare beklage, for teskjeen din er ikke liten nok. 'Media' fremstilte det absolutt ikke som om de intervjuet en tilfeldig person. De fremstilte det som om de intervjuet en person som skulle delta i demonstrasjonen, og de personene er ikke tilfeldige. Dette er en demonstrasjon organisert av Pediga. Han er like tilfeldig som et medlem av Profetens Ummah.

Endret av Sheasy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Media konspirerer om å henge ut deg og de som deler dine meninger. Hva er du, om ikke et offer?

 

 

NESTEN iscenesatt. Merk deg ordet nesten. Jeg sier ikke at det var det. Det virket bare så dumt der han sto helt alene med ryggen til og nesten ventet på å bli intervjuet, og attpåtil ikke hadde noe annet å komme med enn idiotiske hatmeldinger mot reporteren.

Jeg er ikke et offer, ei deler jeg heller meningene til han som ble intervjuet, så jeg skjønner ikke helt hvor du vil med dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...