Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

For meg så betyr sannhet og objektivitet samt integritet veldig mye når det kommer til nyhetsformidling, Resett feiler alle tre. Da kan du nok likesågodt bruke tuben og bare søke deg til de meninger du selv helst vil høre.

Er det noen som IKKE feiler på alle tre?

 

NRK

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne "trygdeinnvandringen" er flyktningene som vi plikter å ta imot, utover arbeidsinnvandring er det som kjent generell innvandringsstopp ifra land utenfor EØS/Schengen noe det har vært siden stortingen vedtok dette i 70-åra.

Dette stemmer faktisk ikke.

 

Politisk asyl skal søkes i det første "trygge" landet man kommer til. For de fleste som søker politisk asyl i Norge er det rett og lett ikke teknisk mulig at Norge er det første trygge landet de kommer til. Det riktige ville vært å avise disse ved grensen og ikke la dem sette foten på norsk jord i det hele tatt.

 

Og når man likevel slipper dem inn og lar dem søke om politisk asyl så finner man at de fleste ikke oppfyller kravene. Og da gir man nesten alle opphold på "humanitært grunnlag". Ikke tro at det ikke er mye korrupsjon i UDI når så mange får opphold til tross for grunnløse søknader.  Det har alelrede vært en profilert person som har fått sparken fra UDI da hun ga opphold til mange som ikke skulle ha det. Ikke regn med at MSM vil rapportere om andre tilfeller av korrupsjon her. Her kan fakta føre til rasisme så det blir hysjet ned.

 

Vi har altså en rekke personer som har betalt seg til opphold i Norge uten behov for beskyttelse. De kan ha blitt lovet eget luksushus og mye annet som har gjort at de har betale kriminelle nettverk tilsvarende flere titalls årslønner i hjemlandet for å bli smuglet til Norge. Når de ikke får alt dette er det klart mange blir sinte.

 

Legg så til at de fleste av disse kommer fra de områdene i verden hvor det er mest rasisme og intoleranse og at de fleste av dem følger en totalitær ideologi som sier at annerledes troende er mindreværdige som skal angripes så har man virkelig betalt meget dyrt for en meget stor utfordring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det er mange grunner til å lese Resett. Vi som leser Resett fikk med oss TR-saken en halv uke før dere som bare leser gammelmedia. 

 

 

For meg så betyr sannhet og objektivitet samt integritet veldig mye når det kommer til nyhetsformidling, Resett feiler alle tre. Da kan du nok likesågodt bruke tuben og bare søke deg til de meninger du selv helst vil høre.

 

 

Sannhet og objektivitet fra en nyhetskanal som aktivt jobber for sin venstreekstreme agenda (NRK). :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Det er mange grunner til å lese Resett. Vi som leser Resett fikk med oss TR-saken en halv uke før dere som bare leser gammelmedia. 

 

 

For meg så betyr sannhet og objektivitet samt integritet veldig mye når det kommer til nyhetsformidling, Resett feiler alle tre. Da kan du nok likesågodt bruke tuben og bare søke deg til de meninger du selv helst vil høre.

 

 

Sannhet og objektivitet fra en nyhetskanal som aktivt jobber for sin venstreekstreme agenda (NRK). :roll:

 

Sett gjennom et høyreekstremt syn blir det vel det ja :p

Lenke til kommentar

NRK brukte kun 34 sekunder på trippelterroren i Belgia. Skandaløst.

 

https://resett.no/2018/05/30/sterke-reaksjoner-etter-at-nrk-dagsrevyen-kun-brukte-34-sekunder-pa-islamsk-terror/

 

 

Jeg så på Dagsrevyen den dagen og kan bekrefte at 34 sekunder var tilstrekkelig dekning av terrorsaken. Starbuckssaken trengte nok litt mer bakgrunnsinfo for norsk publikum. Tviler på at selve utkasting ble dekket, men om noen har lyst å grave det frem i arkivet så gjerne for meg. Kanskje noen av dem som ser nyhetene med stoppeklokke vil melde seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Det er mange grunner til å lese Resett. Vi som leser Resett fikk med oss TR-saken en halv uke før dere som bare leser gammelmedia. 

 

 

For meg så betyr sannhet og objektivitet samt integritet veldig mye når det kommer til nyhetsformidling, Resett feiler alle tre. Da kan du nok likesågodt bruke tuben og bare søke deg til de meninger du selv helst vil høre.

 

 

Sannhet og objektivitet fra en nyhetskanal som aktivt jobber for sin venstreekstreme agenda (NRK). :roll:

 

 

Husk alltid å stille kompasset før man begir seg ut på paddletur.

Lenke til kommentar

 

 

For meg så betyr sannhet og objektivitet samt integritet veldig mye når det kommer til nyhetsformidling, Resett feiler alle tre. Da kan du nok likesågodt bruke tuben og bare søke deg til de meninger du selv helst vil høre.

Er det noen som IKKE feiler på alle tre?

NRK

Du tuller nå? Selv Per Edgar Kokkvold sa jo som leder for Kringkastingsrådet at NRK ikke var eller skulle være objektive eller nøytrale, de skulle være belærende og oppdragende.

 

Hvor mange av de 6 personene som har bekreftet overgrep begått av Trine Skrei Grande har du hørt om fra NRK?  Da det første tilfellet var så mye spredt at de ikke kunne ignorere det lengere prøvde de dysse ned saken ved å si at sex i det fri rett forran politikere og presse var "privat" og de omtalt den skjenkede 17åringen som "mann",,, samtidig som de omtalte asylsøkere på over 18 som "barn".

 

Og hva med reportere hos NRK som presterer å komme med utsagn som at "det er noe som feiler alle Israelere" eller at "Palestinere har ikke noe annet valg enn å sende raketter mor Israel".

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg så på Dagsrevyen den dagen og kan bekrefte at 34 sekunder var tilstrekkelig dekning av terrorsaken.

Det er nok en tragisk sannhet at islamsk terror har blitt så vanlig at man kun trenger en fast liten post på nyhetene hvor man sier sted og antall drepte. Og det er selvsagt en rekke angrep som det ikke meldes om. Islamsk terror har for MSM blitt litt som bilulykker.

Endret av robertaas
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvor mange av de 6 personene som har bekreftet overgrep begått av Trine Skrei Grande har du hørt om fra NRK?  Da det første tilfellet var så mye spredt at de ikke kunne ignorere det lengere prøvde de dysse ned saken ved å si at sex i det fri rett forran politikere og presse var "privat" og de omtalt den skjenkede 17åringen som "mann",,, samtidig som de omtalte asylsøkere på over 18 som "barn".

 

 

 

 

Kilde? Selv i Resett leste jeg bare om en, og det var ikke en gang omtalt som overgrep. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvor mange av de 6 personene som har bekreftet overgrep begått av Trine Skrei Grande har du hørt om fra NRK?  Da det første tilfellet var så mye spredt at de ikke kunne ignorere det lengere prøvde de dysse ned saken ved å si at sex i det fri rett forran politikere og presse var "privat" og de omtalt den skjenkede 17åringen som "mann",,, samtidig som de omtalte asylsøkere på over 18 som "barn".

Kilde? Selv i Resett leste jeg bare om en, og det var ikke en gang omtalt som overgrep.

Det er vanlig rettspraksis at seksuell omgang med skjenkede mindreårige av en over 20 år eldre person er et overgrep, men når man snakker om Trine Skrei Grande er visst ikke noen prinsipper eller logikk lengere gyldig. Eller for å sitere overgriperen selv:

"— Er det akseptabelt at fylkesledere og 17-åringer drikker sammen på partiarrangement?

— Nei, det er ikke akseptabelt. Vi skal forholde oss til norsk lov også i sosiale sammenhenger, sier Skei Grande, som samtidig er klinkende klar på at alkohol-inntak aldri kan brukes mot et voldtektsoffer.

— Samme hva et offer har gjort eller ikke gjort er det helt uvesentlig i en så alvorlig sak"

https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/djqo1/Skei-Grande---Ikke-akseptabelt-a-feste-med-mindrearige

 

Nei, bryllupet var ikke et partiarrangement, men det var en rekke politikere ... og presse tilstede da en 38 år gammel stortingsrepresentant antastet en rekke personer og hadde sex rett forran de tilstedeværende.

 

https://resett.no/2018/04/10/dette-skjedde-pa-bryllupsfesten-i-2008-hvor-trine-skei-grande-var-gjest/

Lenke til kommentar

 

 

Hvor mange av de 6 personene som har bekreftet overgrep begått av Trine Skrei Grande har du hørt om fra NRK?  Da det første tilfellet var så mye spredt at de ikke kunne ignorere det lengere prøvde de dysse ned saken ved å si at sex i det fri rett forran politikere og presse var "privat" og de omtalt den skjenkede 17åringen som "mann",,, samtidig som de omtalte asylsøkere på over 18 som "barn".

Kilde? Selv i Resett leste jeg bare om en, og det var ikke en gang omtalt som overgrep.

Det er vanlig rettspraksis at seksuell omgang med skjenkede mindreårige av en over 20 år eldre person er et overgrep, men når man snakker om Trine Skrei Grande er visst ikke noen prinsipper eller logikk lengere gyldig. Eller for å sitere overgriperen selv:

"— Er det akseptabelt at fylkesledere og 17-åringer drikker sammen på partiarrangement?

— Nei, det er ikke akseptabelt. Vi skal forholde oss til norsk lov også i sosiale sammenhenger, sier Skei Grande, som samtidig er klinkende klar på at alkohol-inntak aldri kan brukes mot et voldtektsoffer.

— Samme hva et offer har gjort eller ikke gjort er det helt uvesentlig i en så alvorlig sak"

https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/djqo1/Skei-Grande---Ikke-akseptabelt-a-feste-med-mindrearige

 

Nei, bryllupet var ikke et partiarrangement, men det var en rekke politikere ... og presse tilstede da en 38 år gammel stortingsrepresentant antastet en rekke personer og hadde sex rett forran de tilstedeværende.

 

https://resett.no/2018/04/10/dette-skjedde-pa-bryllupsfesten-i-2008-hvor-trine-skei-grande-var-gjest/

 

 

 

Hvilke 6 personer er det du sikter til?

Lenke til kommentar

 

Hvilke 6 personer er det du sikter til?

De jeg linket til. Er det en utfordring å lese?

 

 

Det er mest omtale en "hovedpersonen" som alle medier har skrevet om. 3 stk sa de ble tafset på til Resett, og et vitne mente det var 5-10 stk. Og det hjelper ikke på leselysten å bil presentert for noe som virker sensasjonelt for så bruke tid på lese gammelt nytt.

Lenke til kommentar

Det er mest omtale en "hovedpersonen" som alle medier har skrevet om. 3 stk sa de ble tafset på til Resett, og et vitne mente det var 5-10 stk.

Og hver av de "tafsingene" var langt mer alvorlig enn hva andre har fått sine karriære ødelagt over.

 

 

At MSM kan omtale en kvinne som overgriper sitter like langt inne for dem som å si at når en muslim i et muslimsk terrornettverk inspirert av Koranen og herjingene til Muhammed begår et terrorangrep mens han roper roper "Allah akbar" kan det ha noe med Islam å gjøre. Å påstå en kobling til Islam er "Islamofobi" og fremmedhat. Den eneste grunnen til slike angrep er selvsagt retorikk fra Frp og for få fritidsklubber.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tror nok at de fleste kvinner vil oppleve det som et større overtramp å bli tafset i skrittet. Ja, ikke gøy når TSG kommer med klypa si heller, men de fleste menn får nok ikke dagen sin ødelagt. 

Her er jeg ikke enig. Det er store individuelle forskjeller og kultur har også mye å si.

 

På den ene yttrekanten har vi venstlig kultur som nå er i overfølsomt modus og bare det å se på eller snakke til en dame kan sees som et overgrep. Ja, jeg har hørt damer klage på at en mann henvendte seg til dem. Det var ikke noe galt i hva hva han sa og han stakk raskt da hun sa at hun ikke var interessert, men bare det at han trodde han kunne snakke til henne ble beskrevet som et overgrep.

 

På den andre ytterknaten har vi "fredens religion" hvor kvinner sees som eiendeler som kan selges og som ikke har mere rettigheter enn ei geit. Skulle en kvinne her melde fra om overgrep er hun heldig om hun settes i fengsel og ikke bare steines med en gang. Det er jo kvinnen som har skylden. Han som startet "fredens religion" sa han red på en bevinget hest opp til et besøk i himmelen hvor han også fikk en omvisning i helvete. Han sa at i helvete var nesten alle kvinner.

 

Så har vi det merkelige fenomenet at personer som jobber mest aktivt for spredning og innføring av Islam i vesten som oftest er de samme som står for de mest hysteriske #Metoo-tiltakene og fortolkningene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

1. jeg har hørt damer klage på at en mann henvendte seg til dem. 

 

2. Så har vi det merkelige fenomenet at personer som jobber mest aktivt for spredning og innføring av Islam i vesten som oftest er de samme som står for de mest hysteriske #Metoo-tiltakene og fortolkningene.

 

 

1. Er det rart MGTOW-bevegelsen vokser, sier jeg bare :p

 

2. Ja, det er et paradoks. Hva kan forklaringen være? Hat mot hvite menn?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...