depaderp Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 (endret) Jeg vil si essensen er budskapet. Jeg tror ikke mange kristne faktisk tror på mirakler. Kanskje de gjorde det før, men i dag lever vi i en opplyst verden. Tror du virkelig Listhaug tror på snakkende busker og vann til vin? Så at kristne tror at Jesus var sønn av en gud, jomfrufødt og sto opp ifra døden er mer logisk enn at man kan lage vann til vin? Jeg hadde en lærer som var utdannet elektroingeniør. Han trodde på hele Genisis. At jorden var 6k år,nohas ark og hele pakken. Endret 8. april 2018 av depaderp 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Ja, så får vi se da om det er en av Allahs gode tjenere som har kjørt inn i en uteservering i Tyskland. Ganske stor sjans at det var en snackbar igjen ja Hvordan gikk det? Satsa dere alle sparepengene deres denne gangen? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Nei jeg satser ikke penger på terror. Mulig du er såpass umoralsk. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Ja, så får vi se da om det er en av Allahs gode tjenere som har kjørt inn i en uteservering i Tyskland. Hvordan gikk det? Satsa dere alle sparepengene deres denne gangen? Hva mener du? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Hva mener du? Jeg mener at når folk her inne virker ganske sikre på at muslimer står bak alt fælt som skjer, så ville de kanskje sette penger på det før resten av oss får vite sannheten. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Det er så dårlige odds skjønner du. 1 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Hva mener du? Jeg mener at når folk her inne virker ganske sikre på at muslimer står bak alt fælt som skjer, så ville de kanskje sette penger på det før resten av oss får vite sannheten. Du siterte meg. Og alt jeg sa er at vi får vente og se. At du får det til å bli at folk, eller jeg, er sikker på at muslimer står bak alt fælt i verden er jo bare håpløs argumentasjon. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Jeg vil si essensen er budskapet. Jeg tror ikke mange kristne faktisk tror på mirakler. Kanskje de gjorde det før, men i dag lever vi i en opplyst verden. Tror du virkelig Listhaug tror på snakkende busker og vann til vin? Så at kristne tror at Jesus var sønn av en gud, jomfrufødt og sto opp ifra døden er mer logisk enn at man kan lage vann til vin? Jeg hadde en lærer som var utdannet elektroingeniør. Han trodde på hele Genisis. At jorden var 6k år,nohas ark og hele pakken. NTNU-mann? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Du siterte meg. Og alt jeg sa er at vi får vente og se. At du får det til å bli at folk, eller jeg, er sikker på at muslimer står bak alt fælt i verden er jo bare håpløs argumentasjon. Da beklager jeg om jeg tok feil av deg. Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Jeg vil si essensen er budskapet. Jeg tror ikke mange kristne faktisk tror på mirakler. Kanskje de gjorde det før, men i dag lever vi i en opplyst verden. Tror du virkelig Listhaug tror på snakkende busker og vann til vin? Så at kristne tror at Jesus var sønn av en gud, jomfrufødt og sto opp ifra døden er mer logisk enn at man kan lage vann til vin? Jeg hadde en lærer som var utdannet elektroingeniør. Han trodde på hele Genisis. At jorden var 6k år,nohas ark og hele pakken. NTNU-mann? ja. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Jeg vil si essensen er budskapet. Jeg tror ikke mange kristne faktisk tror på mirakler. Kanskje de gjorde det før, men i dag lever vi i en opplyst verden. Tror du virkelig Listhaug tror på snakkende busker og vann til vin? Så at kristne tror at Jesus var sønn av en gud, jomfrufødt og sto opp ifra døden er mer logisk enn at man kan lage vann til vin? Jeg hadde en lærer som var utdannet elektroingeniør. Han trodde på hele Genisis. At jorden var 6k år,nohas ark og hele pakken. NTNU-mann? ja. Haha! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Varebil inn i folkemengde igjen, Canada denne gang. Uvisst motiv så langt. Sjoføren ble pågrepet. 5 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Varebil inn i folkemengde igjen, Canada denne gang. Uvisst motiv så langt. Sjoføren ble pågrepet. Så hvorfor poster du det i denne tråden? 7 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Var visst ingen ISIS-soldat denne gangen heller nei. Synd for dere 5 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Snackbar på vift i frankrike igjen? 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Jepp. Paris Knife Attacker, Born in Chechnya, Was on Terrorism Watch List Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Da får man bare si "synd for dere" tilbake til alle som hadde håpet det ikke var en ackbar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg