Quote Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Moderatormelding Diskuter sak og ikke person. 4 innlegg ble fjernet. Lenke til kommentar
Markedsfundamentalisten Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Går du rundt og er redd for muslimer hele dagen? Jeg er bare redd for supermuslimene med niqab. Når jeg ser dem på gata hopper jeg til side og går en lang vei rundt. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Jeg er bare redd for supermuslimene med niqab. Når jeg ser dem på gata hopper jeg til side og går en lang vei rundt. Tja, man bør vel gjøre det samme med de som går rundt med kors rundt halsen ... som Sylvi. 1 Lenke til kommentar
Markedsfundamentalisten Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Jeg blir ikke skremt av at noen går med et smykke, eller hijab for den saks skyld. Det jeg blir skremt av er niqab. Det ser skikkelig nifst ut. Ofte er jeg nær ved å pisse i buksa. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Jeg blir ikke skremt av at noen går med et smykke, eller hijab for den saks skyld. Det jeg blir skremt av er niqab. Det ser skikkelig nifst ut. Ofte er jeg nær ved å pisse i buksa. Hva i buksa? 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Enhver som klarer å koble fred med en hvilken som helst religion må jo mangle noe vesentlig? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ja, så får vi se da om det er en av Allahs gode tjenere som har kjørt inn i en uteservering i Tyskland. 4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ganske stor sjans at det var en snackbar igjen ja 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ganske stor sjans at det var en snackbar igjen ja Elsker snackbars. Var det en slik som ble angrepet, altså? Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 oii, var vist en etnisk tysk man med mentale problemer som stod for dagens ugjerning i Tyskland. Tenker der det bra vi bevarer rettsikkerheten til alle jeg. Ser ut til at forhåndsdømming er rimelig utbredt. 6 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Listhaug er ikke farlig, men snill og grei. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 oii, var vist en etnisk tysk man med mentale problemer som stod for dagens ugjerning i Tyskland. Ser ut til at forhåndsdømming er rimelig utbredt. Ja, det er jo helt uforståelig at noen kan anta at det er en snackbar. Historien viser jo at snackbars ikke er overrepresentert i det hele tatt i slike angrep 3 Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Vi kan vel vente til tilstrekkelig fakta er på bordet før man peker ut hvilken type folk som står bak. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Det er forståelig at folk gjør antagelser. Det er ikke unaturlig og heller ikke skadelig. Terrorister fortjener all den kritikk de kan få, uansett om dette angrepet var terror eller ikke. Endret 7. april 2018 av VRK18 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Vi kan vel vente til tilstrekkelig fakta er på bordet før man peker ut hvilken type folk som står bak.Det er alltid musliner og om det ikke muslimer så er det likevel alltid muslimer. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Psykisk ustabil ja, men muslimer som gjør sånt er aldri psykisk ustabile... 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Lastebiler dreper stadig flere. Hva kan gjøres for å snu trenden? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Psykisk ustabil ja, men muslimer som gjør sånt er aldri psykisk ustabile... En psykisk ustabil muslim blir litt smør på flesk. Man kan jo sette spørsmålstegn ved psyken på alle som setter en figur i himmelen foran sin egen familie. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Lastebiler dreper stadig flere. Hva kan gjøres for å snu trenden? Lastebilene er ikke problemet, folk som dreper andre med lastebiler er problemet. Og i motsetning til skytevåpen er vi avhengige av lastebiler i hverdagen. Man kan prøve å sikre kjøretøyet mer mot at noen stjeler de, men har noen førerkort og leier seg en bil så er det lite man kan gjøre. Selvkjørende biler blir nok å hjelpe, med mindre IS klarer å rekruttere noen med IT-utdanning som kan hacke lastebilene. 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 De fleste mennesker er religiøse, så man skal være litt forsiktig med å avfeie religion som en sinnslidelse. Kanskje har det spilt en viktig rolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg