Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

 

Premisset til tråden er jo til en viss grad bygget på det. "Se, nå er dissa muslimene på'n igjen.."

Jepp, og ikke verst å få til nesten 300 sider med det, der kanskje et knippe innlegg er folk som gir skyld på forskudd og tar feil.

 

 

Nei, slettes ikke verst. Her er en annen tråd med flere hundre sider galskap:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1722333

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, og akkurat som folk argumenterer her inne muslimsk innvandring er helt ufarlig, så er det folk i den tråden som mener jorda er flat. Galskap er det riktige ordet.

 

I mange tilfeller er det fastboende i landet som er rekrutert til terror, finnes eksempler på flere Nordmenn som aldri har hatt noen innvandrer bakgrunn bak seg og som har konvertert til Islam og dratt nedover for å krige...

Lenke til kommentar

Ja, og akkurat som folk argumenterer her inne muslimsk innvandring er helt ufarlig, så er det folk i den tråden som mener jorda er flat. Galskap er det riktige ordet.

 

Jeg har ikke sett en eneste person i denne tråden som har sagt at "muslimsk innvandring er helt ufarlig". Jeg personlig mener det ihvertfall ikke. Jeg mener til og med vi kan sløyfe "muslimsk". Men om det er denne typen løgner dere må ty til for å.. Ja, hva er det egentlig dere prøver å få frem? "We good! Islam bad! My knuckles hurt!"?

Lenke til kommentar

IS er jo selvsagt interessert i å påta seg skyld når de skaper mer hysteri, mer polarisering og mer oppmerksomhet. Hadde vi vært kloke så hadde vi innført en embargo på IS propaganda, men det er ikke så lett når nyhetene skal frem.

 

Cue the rolling news, I guess.

 

Denne videoen blir igjen relevant:

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det står mellom menneskerettigheter og religionsfrihet (som det ofte gjør når islam er med i bildet) så må sistnevnte ryke.

 

Å sammenligne det med IS er bare dumhet.

 

Legg merke til artikkel 2 og 18

 

http://www.un.org/en/universal-declaration-human-rights/

 

Når det gjelder situasjoner der det står "mellom menneskerettigheter og religionsfrihet"....

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...