Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"La oss ta ansvar ved å gjøre ingenting guise XDDD"

 

Det kan i mange tilfeller være bedre enn idiotiske impulsive "vi må gjøre nooooe"-reaksjoner. Jeg skjønner at det er mer mentalt behagelig å tenke "vi gjør da noe", men dette er ikke noe man gjør for å føle seg bra, men for å faktisk gjøre situasjonen bedre.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Terrorangrep i Canada. Somalisk flyktning kjørte inn i en politibil og drepte en politimann med kniv, og stakk ned fire andre.

 

Skyting pågår i Las Vegas. Angivelig èn eller fler skyttere med automatvåpen. Rapportert om "mange ofre" på BBC.

Når du skriver dette i denne tråden, er det vel rimelig grunn til å anta at du insinuerer muslimsk gjerningsmann?

Dette er trossalt ikke en tråd om terror generelt, men om terror begått i islams navn.

 

Foreløpig synes jeg ikke Stephen Paddock høres veldig muslimsk ut - nok et eksempel på at konklusjonshoppingen i denne tråden er ut over de fleste bredder.

Endret av toth
  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Terrorangrep i Canada. Somalisk flyktning kjørte inn i en politibil og drepte en politimann med kniv, og stakk ned fire andre.

 

Skyting pågår i Las Vegas. Angivelig èn eller fler skyttere med automatvåpen. Rapportert om "mange ofre" på BBC.

Når du skriver dette i denne tråden, er det vel rimelig grunn til å anta at du insinuerer muslimsk gjerningsmann?

Dette er trossalt ikke en tråd om terror generelt, men om terror begått i islams navn.

 

Foreløpig synes jeg ikke Stephen Paddock høres veldig muslimsk ut - nok et eksempel på at konklusjonshoppingen i denne tråden er ut over de fleste bredder.

 

 

Som jeg sa, tidligere i tråden:

 

 

"Har det noe å si? Er det ikke muslimer fortsetter du ufortrødent med å ta ting på forskudd uavhengig av gangene du tar feil, er det muslimer sier du "rett, nok engang"."

 

Om det skulle vise seg at det ikke er en muslim, så vil den samme gjengen ikke ta noe lærdom av det, de bare fortsetter å si det er muslimer hver gang, og slår seg på brystet når de har rett, og bare fortsetter som ingenting om de tar feil.

 

AtW

Endret av ATWindsor
  • Liker 6
Lenke til kommentar

IS hevder selv å stå bak. De uttaler at Paddock konverterte for flere måneder siden.

 

Med forbehold om at de ikke har lagt frem noe som underbygger det de sier, og at de før har tatt på seg angrep som de ikke har hatt noe med å gjøre.

Endret av Downhill
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

IS som tar på seg "æren" for angrep blir litt som Fjotolf Hansen som ramser opp alle drap i Norge begått av hvite mot mørkhudede tilbake til 80-tallet og hevder at alle gjerningsmennene var terrorister og at han hadde kontakt med dem på en eller annen måte.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

IS hevder selv å stå bak. De uttaler at Paddock konverterte for flere måneder siden.

 

Med forbehold om at de ikke har lagt frem noe som underbygger det de sier, og at de før har tatt på seg angrep som de ikke har hatt noe med å gjøre.

 

 

En enslig hvit 64-åring som bor i et seniorboligområde konverterer plutselig til islam og blir selvmordsterrorist? Jeg tror jeg skal vente på den offisielle forklaringen, om det kommer noen.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

IS hevder selv å stå bak. De uttaler at Paddock konverterte for flere måneder siden.

 

Med forbehold om at de ikke har lagt frem noe som underbygger det de sier, og at de før har tatt på seg angrep som de ikke har hatt noe med å gjøre.

 

En enslig hvit 64-åring som bor i et seniorboligområde konverterer plutselig til islam og blir selvmordsterrorist? Jeg tror jeg skal vente på den offisielle forklaringen, om det kommer noen.

 

Geir :)

Og det er jeg ikke uenig i :)

Lenke til kommentar

Det jeg hørte på radioen var at han anses som en ensom ulv per nå, og at det ikke er noe terrornettverk bak det hele. Men det kan jo endre seg. Kan jo selvsagt hende at de dysser ned eventuell info, men det blir bare spekulasjoner. Enkelte (også her i tråden) blir jo helt klam i hakket av skadefryd noen ganger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...