Skatteflyktning Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Problemet er at enkelte har litt problemer med å forstå at "å gjøre noe" ikke er det samme som å "gjøre ting bedre". Tiltaket kan gjøre situasjonen verre. AtW Den burde henges opp i ingangen til alle kontorer i regjeringskvartalet Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) "La oss ta ansvar ved å gjøre ingenting guise XDDD" Endret 2. oktober 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 "La oss ta ansvar ved å gjøre ingenting guise XDDD" Det kan i mange tilfeller være bedre enn idiotiske impulsive "vi må gjøre nooooe"-reaksjoner. Jeg skjønner at det er mer mentalt behagelig å tenke "vi gjør da noe", men dette er ikke noe man gjør for å føle seg bra, men for å faktisk gjøre situasjonen bedre. AtW 2 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Å ikke støtte idiot-ideene til ytterliggående folk som deg og andre er ikke det samme som å "akseptere tingenes tilstand" Du har hørt om frosker og kokende vann? På hvilken måte er du ikke en nyttig idiot for islamister og kommunister? 6 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Tfw man er så langt ute på venstresiden at man kaller sentrum for høyreekstreme Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Part & Parcel. Det har jo faktisk blitt det. Who cares, liksom? Man kan ergre seg grønn over det, men man får ikke gjort noe med det uansett. Bedre å bruke tiden på å lese om hyggeligere saker. Endret 2. oktober 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Terrorangrep i Canada. Somalisk flyktning kjørte inn i en politibil og drepte en politimann med kniv, og stakk ned fire andre. Skyting pågår i Las Vegas. Angivelig èn eller fler skyttere med automatvåpen. Rapportert om "mange ofre" på BBC. Når du skriver dette i denne tråden, er det vel rimelig grunn til å anta at du insinuerer muslimsk gjerningsmann? Dette er trossalt ikke en tråd om terror generelt, men om terror begått i islams navn. Foreløpig synes jeg ikke Stephen Paddock høres veldig muslimsk ut - nok et eksempel på at konklusjonshoppingen i denne tråden er ut over de fleste bredder. Endret 2. oktober 2017 av toth 6 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Terrorangrep i Canada. Somalisk flyktning kjørte inn i en politibil og drepte en politimann med kniv, og stakk ned fire andre. Skyting pågår i Las Vegas. Angivelig èn eller fler skyttere med automatvåpen. Rapportert om "mange ofre" på BBC. Når du skriver dette i denne tråden, er det vel rimelig grunn til å anta at du insinuerer muslimsk gjerningsmann? Dette er trossalt ikke en tråd om terror generelt, men om terror begått i islams navn. Foreløpig synes jeg ikke Stephen Paddock høres veldig muslimsk ut - nok et eksempel på at konklusjonshoppingen i denne tråden er ut over de fleste bredder. Som jeg sa, tidligere i tråden: "Har det noe å si? Er det ikke muslimer fortsetter du ufortrødent med å ta ting på forskudd uavhengig av gangene du tar feil, er det muslimer sier du "rett, nok engang"." Om det skulle vise seg at det ikke er en muslim, så vil den samme gjengen ikke ta noe lærdom av det, de bare fortsetter å si det er muslimer hver gang, og slår seg på brystet når de har rett, og bare fortsetter som ingenting om de tar feil. AtW Endret 2. oktober 2017 av ATWindsor 6 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 #WhiteNationalistTerror #VanillaISIS 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Har ikke noe med muslimer å gjøre, men lag gjerne egen whitenationalist tråd, så kan vi komme inn å forsvare dem med nebb og klør på lik linje med dere. Ikke alle white nationalists er slemme vettu. Endret 2. oktober 2017 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) IS hevder selv å stå bak. De uttaler at Paddock konverterte for flere måneder siden. Med forbehold om at de ikke har lagt frem noe som underbygger det de sier, og at de før har tatt på seg angrep som de ikke har hatt noe med å gjøre. Endret 2. oktober 2017 av Downhill 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) IS som tar på seg "æren" for angrep blir litt som Fjotolf Hansen som ramser opp alle drap i Norge begått av hvite mot mørkhudede tilbake til 80-tallet og hevder at alle gjerningsmennene var terrorister og at han hadde kontakt med dem på en eller annen måte. Endret 2. oktober 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Mediene bør slutte å vise videoer av hendelsen. Det oppfordrer andre terrorister til å gå til angrep. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 IS hevder selv å stå bak. De uttaler at Paddock konverterte for flere måneder siden. Med forbehold om at de ikke har lagt frem noe som underbygger det de sier, og at de før har tatt på seg angrep som de ikke har hatt noe med å gjøre. En enslig hvit 64-åring som bor i et seniorboligområde konverterer plutselig til islam og blir selvmordsterrorist? Jeg tror jeg skal vente på den offisielle forklaringen, om det kommer noen. Geir 1 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 IS hevder selv å stå bak. De uttaler at Paddock konverterte for flere måneder siden. Med forbehold om at de ikke har lagt frem noe som underbygger det de sier, og at de før har tatt på seg angrep som de ikke har hatt noe med å gjøre. En enslig hvit 64-åring som bor i et seniorboligområde konverterer plutselig til islam og blir selvmordsterrorist? Jeg tror jeg skal vente på den offisielle forklaringen, om det kommer noen. Geir Og det er jeg ikke uenig i Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Det jeg hørte på radioen var at han anses som en ensom ulv per nå, og at det ikke er noe terrornettverk bak det hele. Men det kan jo endre seg. Kan jo selvsagt hende at de dysser ned eventuell info, men det blir bare spekulasjoner. Enkelte (også her i tråden) blir jo helt klam i hakket av skadefryd noen ganger. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Skadefryd på hvilken måte? AtW Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Premisset til tråden er jo til en viss grad bygget på det. "Se, nå er dissa muslimene på'n igjen..". Til og med når de ikke er det. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Premisset til tråden er jo til en viss grad bygget på det. "Se, nå er dissa muslimene på'n igjen.." Jepp, og ikke verst å få til nesten 300 sider med det, der kanskje et knippe innlegg er folk som gir skyld på forskudd og tar feil. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Det er ikke første gang en terrorgruppe tar på seg skylden for noe de ikke har gjort. http://www.tv2.no/a/3544508/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg